Notícies a Catalunya

Platja d'Aro/Girona, 02/09/2012; CiU donarà sanitat gratis a tots els immigrants il•legals mentre imposa l'euro per recepta als catalans

01/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada: CiU I el Govern de la Generalitat es posen de nou al servei dels immigrants il·legals prioritzant els seus interessos per sobre de la gent de casa.

Platja d’Aro/Girona | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha referit en una trobada amb militants del seu partit a la decisió del Servei Català de Salut (CatSalut) que ha declarat que donaran assistència sanitària a tots els immigrants il·legals que acreditin tres mesos d'empadronament. Per al president de Plataforma per Catalunya “aquesta decisió suposa de facto l'accés a la sanitat de tots els immigrants il·legals instal·lats actualment en sòl català. Quan es va aprovar la llei de no atenció als il·legals ja vam dir que era un text confús i que permetia tot tipus de maniobres legals per saltar-la-hi. Aquí tenim la prova”.

Per Anglada això “demostra una vegada més que CiU i el seu Govern està al servei dels immigrants, i que prioritza els seus interessos per sobre de qualsevol circumstància i, per descomptat, per sobre dels  catalans autòctons. El Govern català no ha dubtat en rebuscar per trobar el subterfugi per mantenir la sanitat gratuïta per als immigrants. Mentre que manté l'euro per recepta en els autòctons i no ha dubtat –aquest mes d'agost-  en treure la pensió de 104 euros a una anciana catalana que viu en la misèria i al marit de la qual han operat dues vegades de càncer”, afegint “aquestes actuacions deixen clares les prioritats del Govern de Mas a més del seu total abandó i traïció als catalans autòctons, als quals només Plataforma per Catalunya defensa i defensarà sempre i davant qualsevol circumstància”.

El líder identitari també ha volgut assenyalar “l'anomalia que ha permès mantenir l'assistència als il·legals”. “Aquesta anomalia” –ha insistit Anglada – “ve de que els Ajuntaments es dediquen a empadronar il·legals, alguna cosa contra el que Plataforma per Catalunya ja es va oposar fermament en el seu moment. Si la nostra proposta s'hagués acceptat, cap d'aquests immigrants estaria ara empadronat, per tant haurien pogut ser deportats i així podrien gaudir de les magnífica assistència mèdica que es dóna als seus països d'origen”.

PxC

Platja d’Aro/Girona, 2 de setembre de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 01/09/2012; Anglada, un catalán con seny: “La Generalitat se pone al servicio de los ilegales, priorizando sus intereses por encima de los de la gente de casa”

Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, se ha referido en un encuentro con militantes de su partido a la decisión del Servei Català de Salut (CatSalut)de dar asistencia sanitaria a todos los inmigrantes ilegales que acrediten tres meses de empadronamiento.

Para el presidente plataformista, “esta decisión supone de facto el acceso a la sanidad de todos los inmigrantes ilegales instalados actualmente en suelo catalán” y recordó que “cuando se aprobó la ley de no atención a los ilegales ya dijimos que era un texto confuso y que permitía todo tipo de maniobras legales para saltársela”. “Aquí tenemos la prueba”, remachó.

Para el vicense, “se demuestra una vez más que CiU y su Gobierno está al servicio de los inmigrantes, y que prioriza sus intereses por encima de cualquier circunstancia y, por supuesto, por encima de los de los catalanes autóctonos”. “El Gobierno catalán no ha dudado en rebuscar para hallar el subterfugio que le permita mantener la sanidad gratuita para los inmigrantes”, mientras que por otro lado “mantiene el euro por receta en los autóctonos y no ha dudado –este mes de agosto- en quitar la pensión de 104 euros a una anciana catalana que vive en la miseria y a cuyo marido han operado dos veces de cáncer”.

Cree Anglada que “estas actuaciones dejan claras cuáles las prioridades del Gobierno de Mas, además de su total abandono y traición a los catalanes autóctonos, a los que sólo Plataforma per Catalunya defiende y defenderá siempre y ante cualquier circunstancia”.

El líder identitario también se refirió a “la anomalía que ha permitido mantener la asistencia a los ilegales”. “Esa anomalía”, insistió, “viene de que los Ayuntamientos se dedican a empadronar ilegales”, algo contra lo que Plataforma per Catalunya ya se opuso en su momento, según recordó.

“Si nuestra propuesta se hubiera aceptado, ninguno de esos inmigrantes estaría ahora empadronado, por lo tanto habrían podido ser deportados y así podrían disfrutar de las magnífica asistencia médica que se da en sus países de origen”, concluyó.

WWW.E-NOTICIES.CAT, 02/09/2012; Anglada: "CiU i el seu Govern està al servei dels immigrants"

La ultra PxC critica que el Govern doni assistència sanitària als sense papers

Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha referit en una trobada amb militants del seu partit a la decisió del Servei Català de Salut (CatSalut) que ha declarat que donaran assistència sanitària a tots els immigrants sense papers que acreditin tres mesos d'empadronament.

Per Anglada això “demostra una vegada més que CiU i el seu Govern està al servei dels immigrants, i que prioritza els seus interessos per sobre de qualsevol circumstància i, per descomptat, per sobre dels  catalans autòctons. El Govern català no ha dubtat en rebuscar per trobar el subterfugi per mantenir la sanitat gratuïta per als immigrants".

"Mentre que manté l'euro per recepta en els autòctons i no ha dubtat –aquest mes d'agost-  en treure la pensió de 104 euros a una anciana catalana que viu en la misèria i al marit de la qual han operat dues vegades de càncer”, afegint “aquestes actuacions deixen clares les prioritats del Govern de Mas a més del seu total abandó i traïció als catalans autòctons, als quals només Plataforma per Catalunya defensa i defensarà sempre i davant qualsevol circumstància”, ha afegit.

També ha volgut assenyalar “l'anomalia que ha permès mantenir l'assistència als il·legals”. “Aquesta anomalia” –ha insistit Anglada – “ve de que els Ajuntaments es dediquen a empadronar il·legals, alguna cosa contra el que Plataforma per Catalunya ja es va oposar fermament en el seu moment. Si la nostra proposta s'hagués acceptat, cap d'aquests immigrants estaria ara empadronat, per tant haurien pogut ser deportats i així podrien gaudir de les magnífica assistència mèdica que es dóna als seus països d'origen”.