Notícies a Catalunya

Vic, 02/09/2012; Josep Anglada el líder necessari

02/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Vic | Redacció.-  Ravello assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – que Josep Anglada és capaç de conjuminar tres característiques necessàries per ser un gran líder: comunicador directe i popular, visió estratègica de la política (és la primera virtut que salta a la vista quan se’l coneix) i catalitzador de persones i tendències que, amb la seva capacitat de lideratge, ha sabut posar a treballar pels interessos prioritaris de totes elles”, afegint “aquest tres valors converteixen a Anglada  en el líder necessari i imprescindible per a aquest projecte identitari que avui ja és una realitat i que en breu serà un actor polític de primera magnitud”.

En el seu article, Ravello recorda una conversa mantinguda amb  HC Strache i Filip Dewinter que li diuen “teniu una bona imatge, un bon programa i un líder capaç de transmetre-ho i d'arribar al cor de la gent. Tots els elements per convertir-vos en un partit important”.

Ravello acaba el seu article augurant un gran futur a Plataforma per Catalunya i a Plataforma per la llibertat amb el comandament de la persona que ha fet que tot això sigui possible: el nostre president Josep Anglada.

PxC

Vic, 2 de setembre de 2012