Notícies a Catalunya

Vic, 06/09/2012; Plataforma per Catalunya assistirà a l’ofrena floral al monument de Rafael Casanova de Barcelona

06/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada que encapçalarà la comitiva ha assenyalat que "Rafael Casanova era un gran patriota identitari català, per això el nostre partit li rendeix el més gran dels homenatges".

Redacció | Vic. -
Els homes i dones identitaris de PxC ja van assistir l'any passat a la tradicional ofrena floral al monument de Casanova a Barcelona, a la qual assisteixen partits i associacions del país, i aquest any tornaran a fer el mateix.  Anglada encapçalarà una delegació del partit que homenatjarà el conseller durant el setge a Barcelona en la Guerra de Successió de 1714.

A l'acte, que tindrà lloc al monument a Rafael Casanova, situat a la cruïlla dels carrers Ali Bei i Ronda de Sant Pere, Anglada farà la tradicional ofrena floral amb motiu de la Diada de l'11 de setembre. El punt de trobada de la delegació serà la confluència dels carrers Girona i Ausiàs March de la capital catalana.

En aquest sentit Anglada ha manifestat que "sempre hem participat dels actes de l'Onze de Setembre als nostres  ajuntaments que ningú oblidi que és la festa nacional de Catalunya i per tant és lògic i normal que PxC també assisteixi a un acte tan emblemàtic a la capital de Barcelona i al monument de Rafael de Casanova ".

I ha afegit que "Rafael Casanova volia una Espanya plural i una Catalunya pròpia que no renunciés a la seva identitat, al cap i a la fi és el que defensa PxC, la nostra identitat, la nostra llengua i la nostra cultura per sobre de les imposicions dels colonitzadors que ens envaeixen aprofitant el beneplàcit de la casta política i traïdora que tenim a Catalunya ".

I per finalitzar ha aclarit que "trobo normal que la Sra. Alícia Sánchez Camacho no assisteixi a l'ofrena, quan un maltracta sistemàticament a Catalunya com fa el partit centralista i jacobí del PP és normal que no es tingui la consciència tranquil·la per assistir a actes públics que enalteixen la identitat de la nostra terra catalana ".

PxC

Vic, 6 de setembre de 2012

Notícies relacionades en altes mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 07/09/2012; La 'catalanització' de Josep Anglada

PxC assistirà a l'ofrena a Rafael Casanova

Redacció.-  PxC assistirà a la tradicional ofrena floral al monument de Casanova a Barcelona, on Josep Anglada encapçalarà una delegació del partit que homenatjarà el conseller durant el setge a Barcelona en la Guerra de Successió de 1714. El punt de trobada de la delegació serà la confluència dels carrers Girona i Ausiàs March de la capital catalana.

En aquest sentit Anglada ha manifestat que "sempre hem participat dels actes de l'Onze de Setembre als nostres  ajuntaments que ningú oblidi que és la festa nacional de Catalunya i per tant és lògic i normal que PxC també assisteixi a un acte tan emblemàtic a la capital de Barcelona i al monument de Rafael de Casanova".

I ha afegit que "Rafael Casanova volia una Espanya plural i una Catalunya pròpia que no renunciés a la seva identitat, al cap i a la fi és el que defensa PxC, la nostra identitat, la nostra llengua i la nostra cultura per sobre de les imposicions dels colonitzadors que ens envaeixen aprofitant el beneplàcit de la casta política i traïdora que tenim a Catalunya".

I per finalitzar ha aclarit que "trobo normal que Alícia Sánchez Camacho no assisteixi a l'ofrena, quan un maltracta sistemàticament a Catalunya com fa el partit centralista i jacobí del PP és normal que no es tingui la consciència tranquil·la per assistir a actes públics que enalteixen la identitat de la nostra terra catalana".

WWW.ALERTADIGITAL.COM, PxC participará en la ofrenda floral al monumento de Casanova en Barcelona

Redacción.- Plataforma per Catalunya (PxC) participará el día 11 de este mes en la ofrenda floral al monumento de Casanova en Barcelona. Según una nota hecha pública por la formación catalana, Anglada encabezará la delegación plataformista que homenajeará el consejero durante el asedio a Barcelona en la Guerra de Sucesión de 1714.

En este sentido, Anglada ha manifestado: “Siempre hemos participado de los actos del Once de Septiembre en nuestros ayuntamientos, que nadie olvide que es la fiesta nacional de Cataluña y por lo tanto es lógico y normal que PxC también asista a un acto tan emblemático en la capital de Barcelona”.

El vicense añadió: “Rafael Casanova quería una España plural y una Cataluña propia que no renunciara a su identidad, que al fin y al cabo es lo que defiende PxC: nuestra identidad, nuestra lengua, y nuestra cultura por encima de las imposiciones de los colonizadores que nos invaden aprovechando el beneplácito de la casta política y traidora que tenemos en Cataluña”.

Respecto al anuncio hecho por la líder del PP catalán, Alicia Sánchez Camacho, de que no asistirá a la ofrenda floral a Casanova, Anglada lo considera normal. “Cuando uno maltrata sistemáticamente a Cataluña, como hace el partido centralista y jacobino del PP, es normal que no se tenga la conciencia tranquila para asistir a actos públicos que enaltecen la identidad de nuestra tierra catalana”.