Notícies a Catalunya

Vic, 09/09/2012; Plataforma per Catalunya advoca per la recuperació dels nostres drets nacionals

09/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “Rafael de Casanova compartia els mateixos principis ideològics que avui defensem els homes i les dones de PxC, però dins del marc d'una Espanya diversa que respecti i integri tots els pobles i identitats que la componen.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – que “aquest 11 de Setembre PxC homenatjarà un cop més a Rafael de Casanova, un patriota identitari català, símbol de la resistència davant la uniformització centralista que representava Felip V.

En el seu article, Anglada assenyala que “Rafael de Casanova, compartia els mateixos principis ideològics que avui defensem els homes i les dones de Plataforma per Catalunya: defensa de la nostra identitat, de la nostra llengua, dels nostres drets i de la nostra legislació, però dins del marc d'una Espanya diversa que respecti i integri tots els pobles i identitats que la componen”.

En l’article, Anglada denúncia “la manipulació històrica que fa l'independentisme d'aquesta data”, afegint “desafiem a qualsevol al fet que ens demostri en algun document que Rafael de Casanova defensava la independència de Catalunya”.

Anglada també assenyala en l’article que “aquest any, la manipulació adquireix un grau major, en veure l'intent de CiU d'usar aquesta festivitat, com a cortina de fum per tapar la seva nefasta gestió, la seva generalitzada corrupció i la seva intolerable política social, com sempre tirant la culpa als altres i mai fent autocrítica ni assumint responsabilitats”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article recordant-li a CiU i a Artur Mas “el rebuig que li produirien a Rafael de Casanova i a qualsevol dels qui van defensar Barcelona aquell 11 de Setembre, els “nous catalans” que ens està imposant CiU, i que no és més que la intenció de substituir a la població autòctona catalana pels fills dels milers d'immigrants musulmans i sud-americans convertits en colons d'ocupació del nostre país”.

PxC

Vic, 9 de setembre de 2012