Notícies a Catalunya

Vic, 15/09/2012; Anglada a Vic,

Vic, 15/09/2012; Anglada a Vic, "el partit està preparat per afrontar qualsevol avanç electoral, la nostra maquinària està permanentment en marxa"

15/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

S'ha celebrat aquest dissabte l'assemblea general de delegats i regidors de PxC a Vic ja en clau electoral i amb la vista posada en l'entrada triomfal de la formació al Parlament català.

Redacció | Vic.- Unes 150 persones arribades de tots els racons de Catalunya s’han reunien a Vic per celebrar l'assemblea bimensual de delegats i regidors, en una reunió marcada per la serietat i el treball, es van tractar temes organitzatius de caràcter intern.

En el primer punt de l'ordre del dia el delegat de comunicació, Jaume Padilla, ha concedit una xerrada sobre comunicació, ha explicar als assistents diverses claus per fer arribar més clar i nítid el missatge de Plataforma per Catalunya, tant a través de la premsa com mitjançant les xarxes socials. L’ha seguir en ordre el secretari d'organització electoral, David Parada, que ha explicat diverses accions propagandistes que té previstes executar la formació identitària.

Seguidament ha pres la paraula el secretari general, Robert Hernando, que ha fet una exposició de la campanya que està efectuant en l'actualitat el partit i que ja ha trepitjat ciutats com Terrassa o Badalona. ​​Hernando ha explicat també algunes accions de gran calat que veuran la llum pública en breu espai de temps. De la mateixa manera el secretari general ha traslladat als assistents l'informe sobre l'expansió del partit a la resta d'Espanya sota la marca de Plataforma per la llibertat. Informe redactat pel secretari de relacions nacionals Enric Ravello, que es trobava a Milà en una trobada amb identitaris de tot Europa.

Després d'un breu recés ha tornat a prendre la paraula Hernando per presentar un informe de gestió, que més tard han completat els secretaris territorials de les quatre províncies de Catalunya, ​​Eduard Pallerola de Lleida, Ignacio Mulleras de Girona, August Armengol de Tarragona i Miguel Ángel Chiquillo de Barcelona. En aquests informes de gestió han informat els delegats del treball realitzat durant el passat any i de les expectatives futures en les quatre províncies catalanes.

I ha acabat en conclave amb l'informe sobre l'estat global del partit per part del president Josep Anglada que ha manifestat entre altres coses que "Plataforma per Catalunya està ara mateix preparada per afrontar qualsevol elecció que se'ns posi per davant ara mateix, demà si cal, perquè nosaltres ens hem preocupat de que així sigui" i ha que "creiem per les informacions que  tenim que  les eleccions podrien ser a la primavera, és obvi que Mas ha fracassat com a president i no té altra sortida que convocar als catalans a les urnes com més aviat millor".

El president de PxC també ha declarat que "l'estratègia de CiU és ben clara i transparent, com no són capaços de governar, com són inútils totals per solucionar els problemes reals del poble, utilitzen cortines de fum com la independència, i bocs expiatoris per carregar la culpa de la crisi a altres, en aquest cas a Espanya, té gràcia que parli d'espoli fiscal un partit que porta 30 anys robant a Catalunya, ells i la resta de casta política parasitària i enquistada si que ens han espoliat una i altra vegada als catalans, sobretot a les famílies de casa".

Anglada ha agraït també als assistents el seu treball i la seva lluita en favor del projecte identitari "sabem que el combat serà dur, que no serà fàcil, ningú ha dit que ho sigui, però no us càpiga cap dubte que el nostre ideari identitari entrarà amb força al parlament en les pròximes eleccions autonòmiques, seguiu la nostra lluita amb valentia i coratge, feu-ho pel futur dels vostres fills i els vostres néts, feu-ho colze a colze i sense deixar esquerdes o fissures, perquè avui l'únic partit que parla clar i pot solucionar amb contundència, sense complexos i sense por els problemes reals del poble català, de la bona gent de casa que ho està passant malament, sou vosaltres, els homes i dones de Plataforma per Catalunya".

PxC

Vic, 15 de setembre de 2012