Notícies a Catalunya

Màlaga ja treballa per donar a conèixer el projecte identitari de Plataforma per la Llibertat

21/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Màlaga | Redacció.- En el marc de l’expansió a la resta d’Espanya del projecte identitari, iniciat deu anys enrere per Plataforma per Catalunya (PxC), Plataforma per la Llibertat ha posat en marxa la campanya “Tu ets de Plataforma. Primer els de casa”, per presentar el programa, basat en la defensa de la identitat d’Espanya i Europa, l’oposició a la immigració massiva, globalització i islamització; regeneració de la vida política, eradicació de la corrupció i  privilegis de la casta política, educació basada en el mèrit i valors, restauració de la seguretat ciutadana, un model econòmic i social alternatiu al neoliberalisme i prioritat dels autòctons en l’accés a l’habitatge, la sanitat, el treball i els ajuts socials.

Davant la gravetat de la situació política i econòmica que viu Espanya, PxL considera necessària l’entrada en l’espectre polític d’una força política social i identitària, que ofereixi una resposta contundent davant d’aquells problemes que els partits tradicionals no tenen capacitat ni voluntat política de resoldre.

En aquest sentit, PxL començarà la seva anadura política al servei del ciutadà des de la base, que són els municipis, concorrent a les properes eleccions municipals que se celebraran en 2015.