Notícies a Catalunya

Anglada: “És la quatribarrada i no l’estelada la bandera que representa als catalans”

26/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada anuncia que Plataforma per Catalunya concorrerà a les eleccions autonòmiques del proper 25-N

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha anunciat al programa Catalunya Opina de Canal Català que la seva formació presentarà candidatura a les eleccions autonòmiques que se celebraran el proper 25 de novembre.

Anglada ha advertit que “la crispació que CiU i Artur Mas estan promovent podria portar a un enfrontament a la societat catalana”, i ha fet una crida a donar l’esquena al discurs rupturista de l’independentisme, que promou la idea que hi ha catalans més bons que altres. “És la quatribarrada i no l’estelada la bandera que representa als catalans”.

El líder identitari ha assenyalat la casta política que ha governat fins ara com els culpables de l’actual crisi econòmica que travessa Catalunya, front als qui volen culpar Espanya. En aquesta línia ha volgut recordar els casos de corrupció protagonitzats per CiU del 3%, Banca Catalana, el cas Palau i la trama de les ITV en què està implicat Oriol Pujol, com a exemples dels qui veritablement roben a Catalunya.

Arran de la decisió de convocar eleccions anticipades, el president de Plataforma per Catalunya ha destacat que “Mas no està capacitat per dirigir el destí de Catalunya, perquè un govern té la responsabilitat d’esgotar la legislatura defensant el seu projecte. Hi pot haver al cap de sis mesos una manifestació per protestar contra les retallades en salut, educació, serveis socials, que són les que farà possiblement, i vol dir això que cada mig any hauríem de convocar eleccions?”.

Anglada ha destacat la importància de concórrer a una contesa electoral amb les mans netes com ho fa Plataforma per Catalunya a diferència dels partits polítics tradicionals, i ha confirmat que el seu compromís amb la gent de casa continuarà sent l’eix central del programa de la formació.