Notícies a Catalunya

Barcelona, 26/09/2012; Anglada considera intolerable que el secretari general del consell islàmic català intenti decapitar la llibertat d'expressió dels catalans

26/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha declarat que com Mas segueixi amb la seva actual política d'immigració haurà de demanar la independència al Marroc en lloc de a Espanya.

Barcelona | Redacció. -
Segons publicava el diari digital català Som Notícia en el marc del VII Congrés dels Imams i Presidents de Mesquites de Catalunya el secretari general de la Federació Consell Islàmic de Catalunya, Mohammad Halhoul, ha afirmat que "sentim que hi ha una frontera, unes línies vermelles que marquen fins on podria arribar la llibertat d'expressió, la llibertat artística o la llibertat de producció" segons creu Halhoul, cal "posar lleis a la llibertat d'expressió, no tot està permès, crec que és un debat humanístic en el qual els juristes haurien de treballar determinant un punt fins on arriben les llibertats".

Com és habitual l'únic polític català que ha sortit al pas d’aquestes declaracions que suposen un atemptat a un principi bàsic de la democràcia com és la llibertat d'expressió que sempre ha defensat amb totes les forces  Plataforma per Catalunya ha estat el seu president Josep Anglada.

El líder identitari català ha declarat que "Mohammed Halhoul no és ningú per dir el que cal fer amb les lleis catalanes, Halhoul és un moro que el que ha de fer si no està content a Catalunya és marxar a un país governat sota la llei islàmica, allà segur que se sent molt a gust, tothom sap que la seva llei es caracteritza per la llibertat d'expressió i la defensa de les llibertats, sobretot la de les dones".

Però Anglada ha anat més enllà "és intolerable que gent com aquesta, un d'ells el Imam de Terrassa imputat per adoctrinar als seus fidels sobre com s'ha de pegar a la dona ens vulgui donar a nosaltres lliçons de res i molt menys de llibertats, estic totalment a favor de la llibertat d'expressió i els que vulguin fer humor amb Mahoma que ho facin, es fa moltes vegades de l'església catòlica i ningú es tira dels cabells".

Igualment també s'ha lamentat de que "els polítics de la casta com Artur Mas o Pere Navarro l'alcalde de la ciutat més colonitzada pels moros de Catalunya els hi estan rient les gràcies als radicals islamistes, els permeten fer mesquites, els subvencionen i els donen les ajudes que han de ser per als de casa "i ha acabat ironitzant que" com Mas segueixi amb l'actual política d'immigració haurà de demanar la independència al Marroc en lloc de a Espanya".

PxC

Vic, 26 de setembre de 2012