Notícies a Catalunya

Barcelona, 09/10/2012; Anglada es desmarca de l'anticatalanisme del PP i Ciutadans

09/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Les declaracions del president de Plataforma per Catalunya (PxC) referent el proper dia 12 d’octubre aconsegueixen un gran ressò mediàtic.

Barcelona | Redacció.- “Diversos mitjans de comunicació han recollit el meu comunicat sobre la manifestació del proper dia 12 d'Octubre. Aquest ressò mediàtic demostra que Plataforma per Catalunya (PxC) és permanent notícia d'actualitat i que la nostra aportació al debat polític català és cada vegada més important” ha declarat Anglada a la sortida d'una reunió de dirigents del partit a Barcelona, afegint a continuació “insisteixo que Plataforma per Catalunya està aportant seny i sensatesa a tot aquest debat, que molts estan usant irresponsablement com a argument electoralista, demostrant no tenir visió de futur, ni la responsabilitat exigible per governar”.

Anglada ha comentat que “em resulta esperpèntic que Alicia Sánchez Camacho només hagi parlat de la manifestació, després de llegir el nostre comunicat. Això demostra una vegada més que el PP ens té pànic electoral i que està arraconat i a la defensiva davant qualsevol moviment de Plataforma per Catalunya”, el líder de Plataforma per Catalunya ha volgut tornar a insistir en les diferències que li separen del PPC “nosaltres defensem una Catalunya gran, orgullosa de la seva identitat i de la seva llengua i amb una situació fiscal justa, i insisteixo que això no passa per cap ruptura amb Espanya. La Catalunya d'Alicia Sánchez Camacho, és petita acomplexada i permanentment submisa a Madrid; Plataforma per Catalunya no té res a veure amb això” i també de Cs “les declaracions d'Albert Ribera apel·lant a un front unionista i la segregar Barcelona de la resta de Catalunya són d'una gran irresponsabilitat, ja sabem que Ribera i la seva formació es basen en un constant menyspreu a tot el que és català, per això aprofiten qualsevol ocasió per crear crispació i enfrontament al país”.

El líder identitari ha tornat a insistir a “animar a assistir a la manifestació del 12 d'Octubre a qui vulgui fer-ho, torno a recalcar la necessitat d'un comportament democràtic en aquesta concentració i el rebuig a qualsevol simbologia i lemes que puguin tenir la menor connotació anticatalana. D'altra banda no permetre que es menyspreï als catalans que acudeixin a Plaza Catalunya divendres que ve, ni que se'ls consideri menys catalans que els que es van manifestar l'11 de setembre. Catalunya som tots”.

Reprenent l'expressat en el seu comunicat anterior, Anglada ha afirmat “aquí no sobre cap català, ni cap sensibilitat, el que sobren –ho repeteixo una vegada més– són els immigrants extraeuropeus que estan envaint el nostre país. Aquests immigrants al que CiU crida “nous catalans” i subvenciona milers i milers d'euros de subvencions, aquests immigrants als quals el PP va obrir les portes de l'Estat espanyol important-los com a mà d'obra barata i als quals el PSOE-PSC ha atorgat tot tipus de prebendes i tracte de favoritisme”

Anglada ha finalitzat les seves declaracions referint-se a la nefasta política social que ha desenvolupat l'executiu de CiU des de la seva arribada la Govern de la Generalitat “sobren aquests immigrants, la casta política que els ha portat i les polítiques brutals de retallades i desmantellament del nostre estat social del benestar que ha decretat Mas durant la seva gestió al capdavant del Govern, aprovats sempre amb el suport del PP Això sí que és un veritable espoli als ciutadans de Catalunya, a tots ells, tant als del 11-S com als del 12-O”.

PxC

Barcelona, 9 d'octubre de 2012