Notícies a Catalunya

Barcelona,16/10/2012; Plataforma per Catalunya convoca una concentració al centre de Barcelona sota el lema: El treball primer pels de casa

15/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada, "no podem consentir que empreses nacionals que tenen grans beneficis contractin abans als estrangers que a gent de casa".

Barcelona | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya Josep Anglada ha anunciat avui que la formació identitària ha convocat una concentració sota el lema: El treball primer per als de casa, al centre neuràlgic de Barcelona.

La concentració serà a la cantonada dels carrers Fontanella i Portal de l'Àngel dissabte dia 27 d'octubre a les 18 hores just davant d'una botiga Movistar de Telefónica.

Josep Anglada ha aclarit que "hem decidit convocar la concentració davant d'una botiga de telefònica perquè ens sembla un símbol negatiu del que està succeint al nostre país, empreses nacionals que tenen grans beneficis que majoritàriament provenen de la clientela nacional i prefereixen deslocalitzar seu negoci i contractar estrangers abans que gent de casa" i ha afegit que" només cal trucar a atenció a al client de Movistar o de moltes altres empreses per adonar-se que això és així, aquests Call Centers estan majoritàriament en Amèrica del Sud, d'altra banda la qualitat és pèssima, és obvi que els serveis tindrien més eficiència si el treball ho fan persones d'aquí, naturalment molt més preparades".

D'altra banda Anglada també ha revelat que un dels punts forts del programa de Plataforma per Catalunya a les properes eleccions serà que es concediran beneficis fiscals a les empreses que prioritzin la contractació d'espanyols per davant dels immigrants, i que expulsaran progressivament a tots els immigrants aturats de llarga durada que segons Anglada "no pinten res des de fa molt temps al nostre país, amb gairebé 6 milions d'aturats amb una deslocalització galopant, amb una reforma laboral inútil que només ha portat més atur el país necessita deixar anar llast, no podem permetre que mentre hi hagin persones de casa sense un treball per alimentar dignament la seva família segueixin entrant immigrants o els que ja hi han accedeixin a la feina o els ajuts abans que els de casa".

També ha comentat que "és molt important invertir en obra pública per generar ocupació però em fa veritablement molta pena i llàstima passar per una obra i veure com la majoria dels treballadors són moros, negres o sud-americans, el treball que genera l'estat hauria de ser exclusivament per a la gent de casa i més en els temps que corren ".

Així les coses, mentre altres intenten convertir les eleccions en un plebiscit entre Espanya i Catalunya, la formació identitària Plataforma per Catalunya segueix sent la plataforma del sentit comú i l'únic partit que es presenta a aquestes eleccions per afrontar amb valentia la solució als problemes reals del poble, de la classe treballadora.

PxC

Barcelona, 16 d’octubre de 2012