Notícies a Catalunya

Estrasburg, 16/10/2012; Josep Anglada confirma que Plataforma per Catalunya obtindrà representació parlamentària.

18/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Durant una reunió al Parlament flamenc Josep Anglada confirma que Plataforma per Catalunya obtindrà representació parlamentària.

Estrasburg | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha visitat el Parlament flamenc a invitació d'una delegació del Vlaams Belang. La reunió entre les delegacions de tots dos partits ha comptat també amb la presència de Hilde de Lobel i Enric Ravello.

Durant la mateixa s'ha tractat la possibilitat de la propera entrada de Plataforma per Catalunya en el Parlament català, com així ho anuncien les enquestes aparegudes en La Razón i a La Vanguardia. Josep Anglada ha declarat que “portem molt temps treballant amb serietat i rigor, i quan s'actua així sempre arriben els resultats. Tot indica que les properes eleccions catalanes assenyalaran l'entrada de la nostra opció identitària en el Parlament català”, per Anglada “això suposarà un salt qualitatiu per a la nostra formació i un punt de ruptura en la vida política catalana, en la qual per primera vegada l'alternativa a l'actual casta que representem tindrà la ressonància que dóna aquesta presència institucional”.

En opinió del president de Plataforma per Catalunya “sabem que el nostre augment en intenció de vot causa nervis a partits i mitjans de comunicació que intentaran atacar-nos aquestes setmanes encara amb més ferotgia i malícia. Volem dir-los que les seves crítiques ens fan més fortes i ens confirmen que anem pel camí adequat. Ells són els portaveus de la casta; nosaltres els de el poble: així que és normal que ens ataquin”

Anglada ha afirmar que “no hi ha res fet. Queda un mes en el qual hem de posar tota la nostra voluntat, tots els nostres mitjans i tot el nostre sacrifici. Faig una crida a tots els identitaris per demanar-los el seu suport i la seva implicació en la manera i forma que puguin fer-ho. Aquesta és una batalla decisiva, i el triomf depèn de tots nosaltres”.

PxC

Estrasburg, 16 d’0ctubre de 2012