Notícies a Catalunya

Barcelona, 18/10/2012;  El secretari general de la formació, l'igualadí Robert Hernando serà el número dos de la llista per Barcelona

Barcelona, 18/10/2012; El secretari general de la formació, l'igualadí Robert Hernando serà el número dos de la llista per Barcelona

18/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Redacció | Barcelona. - Robert Hernando el secretari general de Plataforma per Catalunya i regidor a l'Ajuntament d'Igualada serà el número dos a la candidatura de la formació identitària per Barcelona, ​​per darrere del president Josep Anglada, cal recordar que Hernando ha estat el conseller més jove en la història del RCD Espanyol i ha col · laborat durant molts anys en diferents mitjans de comunicació.

El número tres de la llista serà el secretari d'organització del partit i regidor a Sant Boi David Parada, la número quatre la regidora de Vic Marta Riera i la número cinc la regidora a Mataró i vicepresidenta de les joventuts del partit Mònica Lora.
El segueix en el número sis l'advocat barceloní Joan Garriga, al set la psicòloga barcelonina Mònica Granados, que a diferència de Joana Ortega si té la carrera acabada amb màster inclòs, en el número vuit apareix el secretari territorial de Barcelona Miguel Ángel Chiquillo, en el nou el que va ser candidat a Esplugues Jaume Padilla i en el deu la regidora de Sant Adrià de Besòs Menchu ​​Martí.
Del deu al vint apareixen per ordre el president de les joventuts Francesc Gesa, el delegat i candidat de Terrassa Joaquim Rosique, la regidora de Vic Cristina Gayoso, l'exjugador de Bàsquet del FC Barcelona Miquel Tarin, la regidora de Piera Dolors Tomba, el secretari d'organització de l'Hospitalet Lluís Corominas, el regidor de les Franqueses Josep Badia, Mireia Escuer d'Olesa de Montserrat, el regidor de Manresa Albert Pericas i la que fos candidata per Lliçà d'Amunt Cecília Collazo.

Anglada ha manifestat que "estic molt orgullós de la llista que hem confeccionat, hem tingut veritables problemes perquè avui en dia a PxC hi ha gent molt preparada i molt involucrada amb el projecte" i ha destacat la importància que "a la llista hi ha representades de equitativament persones de les comarques de la província de Barcelona, ​​cada delegació ha enviat els seus candidats, la implantació de la formació en aquests moments arriba a tots els racons de Catalunya, nosaltres no som un producte de màrqueting nosaltres som un grup ampli de persones units per un ideari, l'identitari ".

PxC

Barcelona, 18 d’octubre de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 19/10/2012; El secretari general de PxC anirà de dos a la llista al Parlament

Anglada diu que "hem tingut veritables problemes perquè hi ha gent molt preparada"

Redaccíó.- El secretari general de Plataforma per Catalunya i regidor a l'Ajuntament d'Igualada, Roberto Hernando, serà el número dos a la candidatura de la formació identitària per Barcelona, per darrere del president Josep Anglada.

El número tres de la llista serà el secretari d'organització del partit i regidor a Sant Boi David Parada; la número quatre la regidora de Vic Marta Riera i la número cinc la regidora a Mataró i vicepresidenta de les joventuts del partit Mònica Lora.

El segueix en el número sis l'advocat barceloní Joan Garriga, al set la psicòloga barcelonina Mònica Granados, que a diferència de Joana Ortega si té la carrera acabada amb màster inclòs; en el número vuit apareix el secretari territorial de Barcelona Miguel Ángel Chiquillo; en el nou el que va ser candidat a Esplugues Jaume Padilla i en el deu la regidora de Sant Adrià de Besòs Menchu Martí.

Anglada ha manifestat que "estic molt orgullós de la llista que hem confeccionat. Hem tingut veritables problemes perquè avui en dia a PxC hi ha gent molt preparada i molt involucrada amb el projecte" i ha destacat la importància que "a la llista hi ha representades equitativament persones de les comarques de la província de Barcelona; cada delegació ha enviat els seus candidats; la implantació de la formació en aquests moments arriba a tots els racons de Catalunya. Nosaltres no som un producte de màrqueting, nosaltres som un grup ampli de persones units per un ideari, l'identitari".

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 20/10/2012; El secretario general de PxC irá de número dos en la lista al Parlament por Barcelona

Redacción.- El secretario general de Plataforma por Cataluña y concejal en el Ayuntamiento de Igualada, Roberto Hernando, será el número dos en la candidatura de la formación identitaria por Barcelona, por detrás del presidente Josep Anglada.

El número tres de la lista será el secretario de organización del partido y concejal en Sant Boi David Parada; la número cuatro la concejala de Vic, Marta Riera y la número cinco, la concejala en Mataró y vicepresidenta de las juventudes del partido, Mònica Lora.

Le sigue en el número seis el abogado barcelonés Joan Garriga; en el siete, la psicóloga barcelonesa Mónica Granados; en el número ocho aparece el secretario territorial de Barcelona, Miguel Ángel Chiquillo; en el nueve el que fue candidato en Esplugues, Jaime Padilla y en el diez la concejala de Sant Adrià, Menchu Martí.

Del diez al veinte aparecen por orden el presidente de las juventudes Francisco Gesa, el delegado y candidato de Terrassa Joaquim Rosique, la concejala de Vic Cristina Gayoso, el exjugador de Baloncesto del FC Barcelona Miquel Tarin, la concejala de Piera Dolores Tumba, el secretario de organización del Hospitalet Lluís Corominas, el concejal de Les Franqueses Josep Badia, Mireia Escuer de Olesa de Montserrat, el concejal de Manresa Albert Pericas y la que fuera candidata para Lliçà d’Amunt, Cecilia Collazo.

Anglada dice estar “muy orgulloso de la lista que hemos confeccionado”. “Hemos tenido verdaderos problemas porque hoy en día en PxC hay gente muy preparada y muy involucrada con el proyecto” y ha destacado la importancia de que “en la lista hay representadas equitativamente personas de las comarcas de la provincia de Barcelona; cada delegación ha enviado sus candidatos; la implantación de la formación en estos momentos llega a todas partes de Cataluña. Nosotros no somos un producto de márketing, nosotros somos un grupo amplio de personas unidas por un ideario, el identitario”, señaló el vicense.