Notícies a Catalunya

Anglada: “l’augment de la pressió fiscal està tenint un impacte molt negatiu sobre la compra de vehicles nous”

25/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada aposta per abaixar l’IVA en la seva visita al centre Renault

Esplugues de Llobregat | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha advocat per baixar el tipus impositiu general per incentivar el consum i reactivar l’economia.

En la seva visita al centre Renault d’Esplugues de Llobregat el líder identitari ha afirmat que  “la pujada de l’IVA per part del PSOE i posteriorment del PP ha estat un cop molt dur per a l’automoció. És una mesura suïcida que no fa altra cosa que agreujar la situació del sector en un any que està resultant especialment complicat”.

Anglada ha advertit que l’any 2014 la meitat dels cotxes tindran més de deu anys, i ha atribuït l’envelliment del parc automobilístic a l’increment del tipus impositiu del 16 al 18% i posteriorment fins als 21 punts. “L’augment de la pressió fiscal està tenint un impacte molt negatiu sobre la compra de vehicles nous”.

El president de Plataforma per Catalunya ha fet una crida a “apostar per la competitivitat dels nostres treballadors per fer front a la crisi. La reindustrialització de Catalunya és possible i necessària. Solament podem contemplar sortides a la crisi que no menyscabin els drets dels nostres treballadors i que no els facin pagar una crisi que no han generat” –ha sentenciat.