Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "res ni ningú alterarà el full de ruta de la nostra campanya"

25/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada demana contundència policial contra els violents antidemòcrates a Premià de Mar

Premià de Mar | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha visitat la ciutat en què es va gestar el moviment identitari l’any 2002.

El dirigent ha confessat mostrar-se il·lusionat perquè “Premià és una ciutat amb un especial simbolisme. Aquí Plataforma per Catalunya es va presentar en societat fa deu anys amb una manifestació que va aplegar milers de veïns per protestar contra la construcció d’una mesquita. Va ser la primera de les moltes que hem aconseguit aturar.”

Acompanyat de militants del Maresme, Anglada ha recorregut el mercat ambulant de la localitat, on ha rebut el suport de nombrosos veïns. Molts premiarencs encara tenen en la memòria aquella marxa, i han volgut agraïr-li personalment la seva implicació.

La nota negativa del dia l’ha protagonitzat un grup de violents antidemòcrates que han acosat i amenaçat la comitiva identitària, a més de recriminar als veïns la bona acollida que han dispensat als membres de la formació.

Anglada ha revelat que l’alcalde de Premià el va trucar ahir per demanar-li insistentment que desistís en la seva idea de visitar el municipi del Maresme.

En aquest sentit el president de Plataforma per Catalunya ha reptat Miquel Buch a lluitar amb la mateixa energia per netejar la seva ciutat d’indesitjables i mantenir a ratlla els violents. “És responsabilitat de les respectives administracions prendre les mesures necessàries per assegurar el normal desanvolupament d’aquest tipus d’actes”.

Anglada ha reiterat que mantindrà els actes programats al calendari. “Res ni ningú alterarà el full de ruta de la precampanya i la campanya electoral que el nostre  comitè ha fixat de cara a les eleccions del proper 25 de novembre”.