Notícies a Catalunya

Rosique:

Rosique: "si algú vol demanar comptes a Madrid, que tingui nassos i vagi primer a Rabat"

25/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El responsable identitari al Vallès Occidental demana passar comptes amb el Marroc

Terrassa | Redacció.- El delegat de Plataforma per Catalunya a Terrassa, Joaquim Rosique, ha afirmat que “CiU ha ideat una estratègia per no respondre de la seva gestió”.

El dirigent identitari ha assegurat que “el Govern ens vol distreure amb una guerra de banderes” per no assumir la seva responsabilitat política en preveure que la seva mala gestió econòmica li passaria factura en unes properes eleccions.

Rosique ha afirmat que “el seu joc ha estat sempre treure la senyera del calaix i tornar-la a amagar quan li ha convingut. No obstant, sabia que ara no n´hi havia prou i ha tret l´estelada. És en aquest sentit que, d’acord amb Rosique,  tot aquest moviment respon a una estratègia que respon a una cortina de fum”.

El portaveu egarenc ha recordat les retallades i ha posat sobre la taula els casos Palau, Prenafeta, Millet i Colom, entre d’altres, i el més recent cas de la trama de les ITV amb Oriol Pujol com a mestre de cerimònia.

Rosique ha qüestionat el cost dels marroquins instal·lats a Catalunya, molts d’ells il·legals, en concepte de prestacions d’atur, sanitat, ensenyament dels fills, beques de menjador i xecs de compra dels supermercats.

“Si algú vol demanar comptes a Madrid, que tingui nassos i vagi primer a Rabat” –ha sentenciat.