Notícies a Catalunya

Sant Adrià de Besòs, 26/10/2012; Anglada dóna suport als veïns de La Mina i es compromet acudir al ple per exigir-li a l'alcalde que no se subministrin xeringues al barri

26/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Un centenar de veïns de La Mina de Sant Adrià recorren a Anglada per exigir que no es dispensin més xeringues al barri

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- La desatenció per part del govern municipal ha propiciat que un nombrós grup de veïns de La Mina acudeixin a representants de Plataforma per Catalunya per posar fi a la presència de xeringues que inunden els voltants d'un CAP.

Anglada, acompanyat de la portaveu identitària en el consistori, Menchu Martí, ha mantingut una reunió en la qual els veïns de la localitat barcelonina li han manifestat que estan farts per la desesperant situació.

El líder identitari s'ha fet ressò de les queixes veïnals, que alerten del perill que suposa la presència d'un dispensador de xeringues sense cap tipus de control situat prop d'un centre escolar. “Es poden arribar a subministrar 2.000 diàries, i després de ser utilitzades algunes d'elles s'abandonen en un parc infantil contigu”.

Per la seva banda Martí ha assegurat que “el lloc s'ha convertit en un centre de pelegrinatge per drogodependentes d'altres comarques en el qual els toxicòmans s'injecten la droga als portals”.

No obstant això el govern municipal prefereix mirar a un altre costat. “És un tema que hem exposat en diverses ocasions en els plens i contesten dient que no tornaran a parlar de l'assumpte perquè danya la imatge de la ciutat” –ha agregat la regidora.

El president de Plataforma per Catalunya ha manifestat la seva indignació per la passivitat de “un equip de govern que no té el valor d'afrontar un problema d'extrema gravetat”, i s'ha compromès amb el veïnat per extirpar aquest problema de barri.

En aquesta línia Anglada ha expressat la seva intenció d'acudir personalment al ple municipal de Sant Adrià, acompanyat dels veïns, per exigir-li a l'alcalde que clausuri la sala que dispensa xeringues.

PxC

Sant Adrià de Besòs, 26 d’octubre de 2012