Notícies a Catalunya

Casanova:

Casanova: "treballem per fer arribar les nostres propostes fins a l'últim racó de les Terres de l'Ebre"

30/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya es bolca a les Terres de l’Ebre

Tortosa | Redacció. El secretari provincial de Plataforma per Catalunya a les Terres de l’Ebre, Jordi Pere Casanova, ha manifestat que la formació identitària està fent un desplegament extraordinari per fer conéixer les propostes de la formació de cara a les eleccions del proper 25 de novembre.

D’acord amb el dirigent tarragoní el treball de la delegació a les comarques de l’Ebre té lloc també a les nits.

Casanova ha revelat que hi ha molta població dispersa, en habitatges unifamiliars o adossats, a multitud de petits municipis de les quatre comarques de la regió més meridional de Catalunya. Per aquest motiu es fa imprescindible aprofitar les hores que brinda el vespre per fer arribar a les bústies el programa amb el que Joan Carles Fuentes encapçalarà la candidatura a la província.

El regidor de Tortosa ha assenyalat que d’aquesta manera es vol arribar fins a l’últim racó de les comarques de l’Ebre.