Notícies a Catalunya

Pallerola:

Pallerola: "les SICAV són eines de les grans fortunes per evadir impostos"

04/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Eduard Pallerola aposta per revisar les SICAV i perseguir el frau fiscal

Sant Martí de Maldà | Redacció.- El secretari territorial de Plataforma per Catalunya a Lleida, Eduard Pallerola,  ha lamentat que els farmacèutics es vegin obligats a exercir d’administratius de la Generalitat cobrant l’euro per recepta.

En la seva intervenció a la tertúlia Lleida Opina de La Manyana TV  el dirigent identitari ha assegurat que “aquesta taxa no garanteix en absolut el finançament del sector”.

Pallerola ha qüestionat la decisió del Govern d’endeutar-se en un temps en que trobar fons és tan difícil.

El dirigent identitari ha afirmat que “en algunes ocasions els diners no arriben a les petites i mitjanes empreses que varen executar obres públiques”. En aquest sentit ha apuntat als retards en el pagament de l’administració com a causa de l’enfonsament de petits i mitjans negocis.

En matèria fiscal el secretari territorial a Ponent ha insistit en que “debemos revisar les SICAV i perseguir el frau i l’evasió, perquè això sí comporta una veritable fuga de capital”.

Pallerola ha recalcat que les societats d’inversió de capital variable són eines de les grans fortunes per evadir impostos, i ha assenyalat com a indispensable dotar d’absoluta llibertat l’Agència Tributària perquè pugui investigar possibles fraus, ja que actualment està supeditada al consentiment de la CNMV.

El dirigent ha sentenciat que “els polítics han de respondre de la seva gestió amb els diners públics, ja que aquests són els diners de tothom”.