Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "CiU tornarà a enganyar la bona gent de Catalunya com porta fent durant 30 anys"

04/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada veu en el pla de CiU en torn a la independència una obra de teatre barata amb un repartiment de segona fila

Barcelona | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha manifestat que Convergència i Unió ha ordit una estratagema per perpetuar-se en el poder.

Després que Duran i Lleida contrariés el projecte de Mas, d’acord amb el líder identitari “ha quedat en evidència en boca d’un dels màxims dirigents de CiU que la independència és només una cortina de fum”.

En la seva visita a l’eix comercial de la Creu Coberta de Barcelona Anglada ha dit que “les paraules de Duran i Lleida abonen la teoria de que CiU farà marxa enrere en el seu pla després del 25-N, i de que tornaran a enganyar la bona gent de Catalunya com porten fent durant 30 anys”.

El president de Plataforma per Catalunya ha assegurat que “CiU, com sempre, tira la pedra i amaga la mà per omplir les portades i obrir els telediaris durant unes setmanes. El que volen és que no es parli dels casos de corrupció i de la seva nefasta gestió que ha portat Catalunya a la ruïna”.

Anglada ha apuntat directament a Artur Mas com a “guionista d’una obra de teatre barata amb un repartiment de segona fila”.

En aquest sentit ha desvelat que ni tan sols ara els convergents fan esment de la paraula “independència” en el seu programa electoral “després de tota la parafernàlia que han muntat amb el suport dels seus mitjans subvencionats”.