Notícies a Catalunya

Vic, 04/11/2012; Josep Anglada ha visitat aquest matí el mercat de Les Masies de Voltregà, acompanyat de regidors i militants de la Comarca d’Osona

04/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “cada dia estic més orgullós de la frase emblemàtica que ja fa temps es abanderada de la nostra formació identitària Primer els de casa”.

Les Masies de Voltregà | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), i candidat a la presidència de la Generalitat les properes eleccions autonòmiques del 25 de novembre Josep Anglada, ha visitat aquest matí el concorrent mercat de Les Masies de Voltregà.

Anglada, acompanyat pels regidors David Olivares i Joan Manel Castillo de Torelló, Antoni Sánchez regidor de Manlleu i Marta Riera regidora de Vic, així com el proper candidat de PxC a les Masies de Voltregà pel 2015, han repartit pel mercat els fulletons de la campanya “a peu de carrer” que PxC ja fa dies va començar arreu de Catalunya.

El líder identitàri ha rebut moltes mostres de suport dels osonencs i osonenques que avui visitaven el mercat setmanal de Masies i que es mostraven sorpresos de veure un polític trepitjant carrer, conversant amb senzillesa, sense embuts espontani i assequible.

Josep Anglada, ha escoltat la veu del poble que es trobava avui al mercat i també de tots els marxants, de les seves preocupacions, de la inseguretat ciutadana, dels problemes amb la immigració massiva que pateixen molts pobles de la comarca d’Osona, del que realment preocupa al poble. Anglada, ha manifestat que “amb més de 7 milions d’immigrants i 5 milions d’aturats és necessari repatriar els immigrants il·legals, delinqüents i progressivament els aturats de llarga durada”. i ha afegit “ amb els que infringeixen la Llei tolerància zero”.

El president de PxC, en acabar la seva visita a Les Masies de Voltregà ha manifestat que “cada dia estic més orgullós de la frase emblemàtica que ja fa temps es abanderada de la nostra formació identitària Primer els de casa perquè és el que pensen la gran majoria de catalans”.

PxC

Les Masies de Voltregà, 4 de novembre de 2012