Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "si es perd el paper de la família estarem abocats al desordre social"

05/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya vol recuperar el paper de la família com a xarxa social bàsica

Barcelona | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha presentat una sèrie de mesures per promocionar el nucli familiar com a xarxa social bàsica fonamental.

El president de Plataforma per Catalunya ha exposat que  el model de convivència que ens hem atorgat es funda en una institució essencial com és la família, que s’ha vist atacada directament durant els últims anys”.

Així ho ha manifestat Josep Anglada en la seva visita a la 33ena Fira del Caravaning.

El líder identitari ha destacat la importància de la família com a “primer agent socialitzador i de transmissió educativa de valors ètics i herència històrica, sense els quals un poble, tard o d’hora, s’enfonsa en la desesperança, la pèrdua d’identitat i en últim terme en el desordre social”.

Anglada ha recordat que darrere del lema Primer els de casa hi ha la voluntat de “promocionar la prioritat dels ciutadans autòctons en la concessió d’ajudes socials en beques de menjador, places en guarderia públiques i les ajudes i beques d’estudi i en general qualsevol subvenció atorgada per l’Administració directa o indirectament”.

En una època de crisi marcada per la dificultat d’accedir-hi al mercat laboral el president de Plataforma per Catalunya ha advocat per “establir criteris de preferència d’accés al mercat laboral per als pares i mares de família nombrosa en atur”.

Igualment ha apostat per establir bonificacions proporcionals al nombre de membres per a les famílies en tot tipus de tarifes que afectin a despeses domèstiques, com les taxes escolars i universitàries, el subministrament de l’aigua, la llum o el gas, i també els transports o l’accés a béns culturals.