Notícies a Catalunya

Vic, 08/11/2012; Anglada ha declarat davant del jutge que la  seva prioritat continuarà sent defensar la gent de casa

Vic, 08/11/2012; Anglada ha declarat davant del jutge que la seva prioritat continuarà sent defensar la gent de casa

08/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada considera “absurda i sense fonaments” la denúncia que se li ha interposat per part de la Comunitat Islàmica de Torrejón de Ardoz.

Vic I Redacció.- Josep Anglada va declarar ahir dia 7 de novembre al Jutjat d’Instrucció número 2 de Vic per la denúncia interposada per part de la Comunitat Islàmica de Torrejón de Ardoz per un presumpte delicte d’incitació a la discriminació i l’odi contra la comunitat musulmana.

La denúncia ve motivada per uns pamflets d’un acte que va tenir lloc a Torrejón de Ardoz el passat 30 de juny, i que, en una interpretació subjectiva i amanyada als seus propis interessos, la Comunitat Islàmica de Torrejón de Ardoz pretén incriminar el President de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada.

El líder identitari ha manifestat davant les càmares de TV3 que es presentava al jutjat d´Instrucció número 2 de Vic: “en qualitat d´imputat per una absurda denúncia presentada per la Comunitat Islàmica de Torrejón de Ardoz en relació a uns pamflets dels que me´n assabento del contingut i existència arran del trasllat de la denúncia que se m´interposa absurdament per aquesta gent” on segons ha afirmat el líder identitari, la denúncia: “és una prova molt clara de la voluntat d´un sector de la societat per incriminar-me a mi de la manera que sigui i aixís frenar l’ascens que està experimentant Plataforma per Catalunya embrutant el seu nom”

Així mateix Anglada, que ha estat assistit pel lletrat Francesc Bueno Celdrán en la seva declaració, ha manifestat que la referida octaveta fa referència en part: “a problemes que realment afecten a la ciutadania com els cinc milions d´aturats i la corrupció política que patim al nostre país” on ha seguit precisant el líder identitari que: “això és el que realment ens hauria d´importar en aquest país

PxC

Vic, 8 de novembre de 2012