Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "és vergonyós l'espectacle que ha muntat CiU en torn a la independència"

10/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada vaticina a l’acte d’inici de campanya que Plataforma per Catalunya serà la sorpresa de les eleccions

Terrassa | Redacció.- Josep Anglada ha assegurat que “Plataforma per Catalunya serà la gran sorpresa” el proper 25 de novembre.

El president de la formació confia a aconseguir representació parlamentària malgrat no comptar, com CiU, amb un luxós canal privat de Youtube anomenat TV3 ni un full parroquial subvencionat com La Vanguardia.

Anglada ha qualificat de “vergonyós” l’espectacle que ha muntat CiU en torn a la independència. “Volen una Catalunya independent però amb una independència no total i amb el mateix cap d’Estat?”.

El líder identitari ha manifestat que “el proper 25 de novembre el que ens juguem és si volem seguir creixent amb nens catalans i espanyols i si volem seguir sent la trista Catalunya del 3% i del cas Palau”.

En aquesta línia també s’ha pronunciat el secretari general  i número dos per Barcelona, Robert Hernando, que ha destacat la corrupció endògena de CiU i PP. Hernando ha assegurat que a populars i convergents els hi va bé el conte de la independència perquè es retroalimenten, igual que la immigració, perquè no han de competir amb ella per accedir a un lloc de treball.

Marta Riera ha dit que “l’arribada del PP ha estat nefasta per a les classes populars i les retallades de CiU són l’avantsala del que ens espera”.

Riera, que concorrerà en el quart lloc de la llista, ha assenyalat com a principal objectiu engegar polítiques d’ocupació. “Volem feina, creació de llocs de treball. Però això vostè, Artur Mas, no ho sap, perquè només parla d’independència”.

La dirigent identitària ha cridat els catalans a “ser valents i dir prou d’il·legals i de sanitat gratuïta per a ells, a castigar els polítics que han fet de la corrupció el seu modus vivendi i enviar-los a l’atur”.

El delegat comarcal del Vallès Occidental i de Terrassa, Joaquim Rosique, ha manifestat que “Terrassa era una ciutat, perquè avui és un califat”, per això “la veu de Plataforma per Catalunya és més necessària que mai”.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.NACIODIGITAL.CAT/LATORREDEPALAU, 10/11/2012; PxC demana des de Ca n'Anglada

Redacción.-  El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, confía en conseguir representación parlamentaria a pesar de no contar, como CiU, “con un lujoso canal privado de Youtube denominado TV3 ni una hoja parroquial subvencionada como ‘La Vanguardia’”.

Anglada ha calificado de “vergonzoso” el espectáculo que ha montado CiU en torno a la independencia. “¿Quieren una Cataluña independiente pero con una independencia no total y con la misma cabeza de Estado?”.

El líder identitario ha manifestado que “el próximo 25 de noviembre, lo que nos jugamos es si queremos seguir creciendo con niños catalanes y españoles o si queremos seguir siendo la triste Cataluña del 3% y del caso Palau”.

En esta línea también se ha pronunciado el secretario general y número dos por Barcelona, Robert Hernando, que ha destacado la corrupción endógena de CiU y PP. Hernando dijo que “a populares y convergentes les va bien el cuento de la independencia porque se retroalimentan, igual que con la inmigración, porque no tienen que competir con ella para acceder a un puesto de trabajo”.

Por su parte, Marta Riera señaló que “la llegada del PP ha sido nefasta para las clases populares y los recortes de CiU son la antesala del que nos espera”.

Riera, que concurrirá en el cuarto lugar de la lista, ha señalado como principal objetivo la puesta en marcha de políticas de ocupación. “Queremos trabajo, creación de puestos de trabajo. Pero esto usted, Artur Mas, no lo sabe, porque sólo habla de independencia”.

La dirigente identitaria ha llamado a los catalanes a “ser valientes y decir basta de ilegales y de sanidad gratuita para ellos, a castigar a los políticos que han hecho de la corrupción su modus vivendi y enviarlos al paro”.

El delegado comarcal del Vallès Occidental y de Tarrasa, Joaquim Rosique, ha manifestado que “Terrassa era una ciudad, porque hoy es un califato”, por lo que subrayó que “la voz de Plataforma per Catalunya es más necesaria que nunca”.

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 10/11/2012; Josep Anglada asegura que “Plataforma per Catalunya será la gran sorpresa” el 25 de noviembre