Notícies a Catalunya

Mulleras:

Mulleras: "les nostres famílies estan patint les conseqúències de les polítiques de la casta"

14/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Ignasi Mulleras rep el suport públic de Domingo Luque, membre de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Girona

Girona | Redacció.- El secretari territorial de Plataforma per Catalunya a Girona, Ignasi Mulleras, ha mantingut una reunió amb Domingo Luque, integrant de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca a les comarques gironines.

Luque ha manifestat el seu total suport a la llista encapçalada pel regidor d'Olot en les properes eleccions autonòmiques i ha agraït el suport dels regidors de Plataforma per Catalunya que han presentat mocions per impulsar la dació en pagament en diversos consistoris.

D'igual manera ha assegurat que "és una vergonya el tracte de favor que reben els immigrants per part de les diferents administracions públiques enfront dels espanyols en matèria d'ajudes per a l'habitatge". Per aquest motiu ha manifestat la seva intenció de reunir-se pròximament amb el President de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, i explorar vies de suport per a la gent de casa en situació extrema.

Per la seva banda, Mulleras ha declarat que "des de Plataforma per Catalunya sempre estarem al costat de les persones de casa necessitades, que són els qui estan sofrint les greus conseqüències de les polítiques a les quals els han conduït la casta política del sistema".