Notícies a Catalunya

Barcelona,17/11/2012; Plataforma per Catalunya celebra el seu acte central de campanya a Barcelona amb un èxit espectacular, sense precedents

18/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada, "El 25 la bona gent de casa té l'oportunitat de votar un partit amb les mans netes o seguir com estem envoltats de corruptes i lladres".

Redacció | Barcelona. - Aquest dissabte s'ha celebrat al Centre de Convencions Internacional de Barcelona l'acte central de campanya de Plataforma per Catalunya, més de 600 persones han omplert la sala entre un clima entusiasta i amb totes les energies i esperances posades en la nova veu que portarà la formació identitària que lidera Josep Anglada al Parlament de Catalunya.

L'acte ha començat de manera molt emotiva ja que membres de les JIxC, les joventuts de la formació, han entrat les banderes del partit entre els aplaudiments del públic i l'última l'ha col·locat el vell professor Vicenç Amat amb una barretina catalana, el que ha emocionat sensiblement Josep Anglada i la resta d'assistents.

L'organització catalana ha estat acompanyada en l'acte central de diversos líders europeus, tant del FPO Austríac, com del VB de Flandes, a part d'haver rebut el suport de l'Aliança Europea de la qual forma part PxC i altres partits identitaris, entre ells el Front Nacional Francès de Marine Le Pen que ha disculpat la seva no presència per motius d'agenda. També ha disculpat la seva absència el líder del FPO Austríac  Christian Strache que ha enviat un vídeo de suport que s’ha  visionat a la sala d'actes.

Dels líders estrangers presents han intervingut pel VB un dels líders identitaris més carismàtics d'Europa Filip Dewinter i pel FPO Hans Jörg Jenewein, tots dos han ressaltat el treball que està fent PxC a favor de la implantació del moviment identitari a Catalunya i en la resta d'Espanya i han animat a seguir treballant pel mateix camí que fins ara, també han deixat clar que estan convençuts que PxC entrarà el proper 25 per la porta gran al Parlament català i han volgut alertar del perill que està suposant per al futur de la identitat europea la islamització del vell continent.

Durant l'acte s'han passat diversos vídeos del partit, els electorals, tant els fets per les joventuts com els del partit, cal ressaltar que l'espot oficial de PxC ja té més de 170.000 visites només al canal oficial del partit.

Per Plataforma per Catalunya ha intervingut la jove Mònica Lora, secretària de les joventuts i regidor a Mataró que ha explicat en el seu discurs les propostes de la formació pel que fa a família, sanitat i medi ambient. Lora també ha mostrat el seu descontentament amb la situació actual i el mal que estan patint moltes famílies de casa.

També ha intervingut el secretari general de la formació Robert Hernando i regidor a Igualada que ha remarcat que els valors que ha de tenir un polític, acostar-se al poble i parlar amb ell, escoltar en definitiva. Hernando també ha deixat clar que "tant a CiU com a PP els va bé el conte de la independència perquè ens oblidem dels problemes reals del poble, però que en realitat són els mateixos gossos amb diferents collars, però collarets de punxes, collarets que ofeguen el poble, a la classe treballadora ".

Per la seva banda el candidat a la presidència de la Generalitat, president de PxC i regidor a Vic Josep Anglada ha ofert un discurs realista i ha demanat als assistents que facin saber a tots els que coneguin que el dia 25 es pot canviar, per fi es pot triar, "entre la casta política que ha enfonsat el país a la ruïna, la qual provoca que la gent se suïcidi per desesperança, els que prefereixen donar les ajudes als de fora abans que als de casa i un partit amb les mans netes com Plataforma per Catalunya ".

Anglada també ha deixat clar que "PxC no entrarà al Parlament a passar el temps,  entrarem per dir-li als polítics alt i clar el que pensa el poble, que primer som els de casa i segon també", també ha criticat la hipocresia de CiU "un partit de xoriços amb vestit i corbata que porta 30 anys robant al poble, ara fins i tot ens hem assabentat que Mas usava el seu pare malalt per tenir comptes il·lícites a Suïssa".

En aquest sentit, el líder identitari ha assenyalat que “Mas ens parla d’independència per no recordar-nos que el dia 26 estaran de nou tancant hospitals, privatitzant col•legis, fent-nos pagar per les medicines i retallant els nostres sous i pensions”.

Anglada també es va referir a C´s com un  partit anticatalà afirmant que “el que no es pot fer es odiar i anar contra Catalunya i demanar al boicot als productes catalans”.

PxC

Barcelona, 17 de noviembre de 2012