Notícies a Catalunya

Anglada: “la Generalitat podria estar utilitzant la legislació de forma interessada per afavorir el sector privat”

21/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada veu un pla per desmantellar la sanitat pública en el viatge de Mas a Moscou

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha revelat que demanarà la reconstitució de les dues comissions d’investigació -de sanitat i de pensions- que es van avortar en convocar Mas eleccions anticipades i dissoldre’s el Parlament.

Anglada sosté que diversos dirigents convergents haurien viatjat a Moscou amb Artur Mas per oferir serveis de l’Hospital Universitari Sant Joan a empreses i a persones privades russes.

En aquesta línia ha destacat també l’interès de Convergència i Unió a cedir una part de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus a una companyia xinesa perquè desenvolupi la medicina d’aquell país mentre hi ha plantes tancades, les places que s’ofereixen estan en ocupació màxima i han augmentat les llistes d’espera.

Al fil d’aquestes revelacions ha afirmat que “la Generalitat podria estar utilitzant la legislació de forma interessada per afavorir el sector privat”.

El president de Plataforma per Catalunya ha assegurat que “aquest pla podria estar relacionat amb la decisió del PP de concedir el permís de residència als estrangers que adquireixin un habitatge de més de 160.000 euros”, i que tindria com a principals beneficiaris a russos i xinesos.

Anglada ha sentenciat que es tractaria d’”un pla urdit per l’hampa sanitari català, -encapçalat per Boi Ruiz i Josep Prat, expresident de l’Institut Català de la Salut i assessor de Mas en matèria sanitària-, en connivència amb la màfia immobiliària del Partit Popular”.