Notícies a Catalunya

Barcelona, 01/12/2012; S'ha celebrat a Barcelona el consell de presidència de Plataforma per Catalunya per valorar els resultats electorals

02/12/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El consell de presidència agraeix la seva confiança als més de 60.000 catalans que van dipositar el seu vot en el projecte identitari de Plataforma per Catalunya.

Barcelona | Redacció. -
A Barcelona s'ha reunit el consell de presidència de Plataforma per Catalunya per entre altres temes analitzar els resultats electorals del partit. El més alt conclave del partit ha valorat positivament que PxC hagi tornat a aconseguir més de 60.000 vots en unes eleccions no municipals, i que hagi tornat a ser la primera força extraparlamentària de Catalunya, per davant d'algunes formacions com SI que si tenia representació parlamentària i que ha pogut participar en tots els debats. El consell valora aquests resultats  recordant  que PxC no compta ni amb el suport ni amb l'altaveu que suposen els mitjans de comunicació que veten reiteradament a la formació identitària i que han donat més veu fins i tot a un partit antisocial, violent i proetarra com la CUP.

El consell reconeix malgrat tot que no s'ha aconseguit l'objectiu marcat per la formació que era el d'aconseguir representació parlamentària, el nostre partit es va crear per solucionar els problemes reals del poble, l'atur, la immigració, la corrupció, els beneficis dels polítics a la banca o les retallades en sanitat i educació.  Aquest fet ha propiciat que el partit es quedés fora de l'eix central de la campanya, ja que aquestes eleccions, gràcies a la cortina de fum del Sr.Mas, es van convertir en un trist  plebiscit entre Catalunya i Espanya, o viceversa, i no en unes eleccions a l'ús, esperem que el poble no pagui car el resultat que ha tornat a col·locar en bona posició a partits que es dediquen a retallar drets socials i laborals a les classes mitjanes i humils de el país.

El consell també ha valorat que aquesta ha estat la millor campanya de la història de PxC, que ha trepitjat més carrer que mai i que ha tingut un èxit sense precedents en tots els actes de campanya que ha organitzat el partit, arribant a concentrar unes 700 persones a l'acte central al CCIB de Barcelona.

Així s'ha fet una forta autocrítica en alguns aspectes i es reconeix obertament que no hem sabut transmetre a la població el nostre posicionament clar i contundent en el tema que ha marcat la campanya, tot i que Plataforma per Catalunya sempre ha manifestat obertament i sense complexos que som un partit identitari que defensa la identitat catalana però que vol i defensarà sempre una Catalunya dins d'Espanya perquè així són les nostres arrels i la nostra història, ha estat molt difícil trencar la barrera del silenci dels mitjans per arribar a la població amb claredat.

El president  Josep Anglada  i la resta del consell de presidència també vol donar les gràcies a tots i cadascun dels afiliats i simpatitzants que han col·laborat de manera desinteressada i vocacional en la campanya de PxC, també ha tots els interventors i apoderats, especialment als companys de PxL  arribats de la resta d'Espanya.

Finalment s'ha convocat una assemblea de càrrecs electes i consell executiu el proper 15 de desembre a Vic

PxC

Barcelona, 1 de desembre de 2012