Notícies a Catalunya

VIC, 04/12/2012; Anglada: Rebutjo enèrgicament el nou atac contra la llengua catalana per part del Partit Popular

04/12/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha assenyalat a Vic que “Plataforma per Catalunya (PxC) defensarà sempre la permanència de Catalunya a Espanya, però exigirà sempre el respecte de la nostra identitat i la nostra llengua”.

Vic | Redacció.- Josep Anglada he fet públic “el més contundent i profund rebuig al nou atac contra la llengua catalana per part del Partit Popular” afegint que “és absolutament i simplement intolerable que un personatge trist gris i mediocre com el ministre Wert s'atreveixi a negar el caràcter de la llengua materna al català, i equipari el seu ensenyament a Catalunya a la categoria de quarta llengua”. El líder identitari ha assegurat que “això és un atac directe contra la nostra identitat, Plataforma per Catalunya manifesta que estarà en primera línia en la defensa de la nostra llengua contra aquest o qualsevol altre atac per part del Partit Popular”.

El president de Plataforma per Catalunya ha insistit “ho he dit i ho repeteixo, el Partit Popular és un partit anticatalà. Exigim un comunicat urgent d'Alicia Sánchez Camacho sobre aquesta greu agressió contra el nostre poble”

Josep Anglada ha finalitzat exposant que “la nostra formació defensarà sempre la permanència de Catalunya a Espanya, però insisteixo que per això s'ha de respectar al màxim la nostra identitat i la nostra llengua. Individus com el ministre Wert només aconsegueixen provocar les lògiques reaccions d'odi i menyspreu entre els catalans que estimem a la nostra terra”.

PxC

Vic, 4 de desembre de 2012