Notícies a Catalunya

Vic, 07/12/2012; Anglada “El rumb està mercat”

07/12/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, afirma en el seu últim article que “Plataforma per Catalunya va néixer per defensar els interessos d'aquest gran poble que és el poble català. Jo vaig fundar aquesta nau i em comprometo a seguir-la pilotant-la fins al final”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “aquest 15 de desembre hi ha una reunió de dirigents de Plataforma per Catalunya per analitzar el resultat electoral i l'estratègia que el partit seguirà en els propers mesos.

El líder identitari afirma que “la brutal campanya mediàtica orquestrada des de les més diverses instàncies de l'oligarquia político-mediàtica en la qual un debat sobre la independència o no, ha aconseguit polaritzar el vot entorn de les opcions del políticament correcte”.

Anglada apunta també que “és a Vic on Plataforma per Catalunya va néixer i on el cap de setmana vinent  recuperarà el seu missatge i la seva estratègia, aquesta que la va portar a tenir 75.000 vots i 67 regidors a tot Catalunya”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que “Plataforma per Catalunya va néixer per defensar els interessos d'aquest gran poble que és el poble català”. Jo vaig fundar aquesta nau i em comprometo a seguir-la pilotant-la fins al final.

PxC

Vic, 7 de desembre de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 08/12/2012; Anglada continuarà al capdavant de PxC

Després de posar el càrrec a disposició del partit pels resultats electorals

Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc que "jo vaig fundar aquesta nau i em comprometo a seguir-la pilotant-la fins al final". Anglada, però, va posar el seu càrrec a disposició del partit dies enrere després dels resultats electorals.

En aquest sentit, ha explicat que “aquest 15 de desembre hi ha una reunió de dirigents de Plataforma per Catalunya per analitzar el resultat electoral i l'estratègia que el partit seguirà en els propers mesos".

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 08/12/2012; Josep Anglada aclara sus intenciones: “Yo fundé esta nave y me comprometo a seguir pilotándola hasta el final”

Redacción.-  El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, señala en su último artículo publicado a su bloque – ver artículo – que “este 15 de diciembre hay una reunión de dirigentes de Plataforma per Catalunya para analizar el resultado electoral y la estrategia que el partido seguirá en los próximos meses."

El líder identitario afirma que “la brutal campaña mediática orquestada desde las más varias instancias de la oligarquía político-mediática en la que un debate sobre la independencia o no, ha conseguido polarizar el voto entorno a las opciones del políticamente correcto”.

Anglada apunta también que “es en Vic donde Plataforma per Catalunya nació y donde el próximo fin de semana recuperará su mensaje y su estrategia, esta que la trajo a tener 75.000 votos y 67 regidores en toda Cataluña”.

El presidente de Plataforma per Catalunya acaba su artículo señalando que “Plataforma per Catalunya nació para defender los intereses de este gran pueblo que es el pueblo catalán”. “Yo fundé esta nave y me comprometo a seguir pilotándola hasta el final”, remachó.

WWW.OSONA.COM, 10/12/2012; Anglada: «El rumbo está mercado»

La traducció automàtica juga una mala passada al departament de premsa de PxC.

Redacció.-  Josep Anglada, president de PxC, ha escrit al seu bloc l’article “Tornada a Ítaca”, on defensa la continuïtat del seu partit tot i la patacada a les passades eleccions al Parlament. El polític anuncia que el proper dissabte, dia 15 de desembre, hi haurà una reunió a Vic entre els dirigents de PxC per analitzar el resultat electoral i l'estratègia que el partit seguirà en els propers mesos per recuperar “l’escàs terreny perdut” als comicis. L’article finalitza amb la frase “El rumb està marcat”.

Precisament, aquesta frase és la que ha utilitzat el departament de comunicació de PxC per titular la nota de premsa que ha enviat als mitjans per explicar que Anglada havia escrit un article. El problema és que s’ha equivocat en una lletra i ha escrit “El rumb esta mercat”. El problema s’agreuja en la traducció al castellà (PxC envia les notes de premsa en els dos idiomes), que se suposa que es fa de manera automàtica, i on el titular és “El rumbo está mercado”.

Per cert, a l’article, Anglada fa tota una declaració d’intencions: “Jo vaig fundar aquesta nau i em comprometo a seguir-la pilotant-la fins al final”. L’afirmació sorprèn, més que res perquè el president de PxC va posar fa uns dies el seu càrrec a disposició del partit. La decisió de la seva continuïtat a la direcció s’havia de prendre en la següent trobada de dirigents, tal com va assegurar el mateix Anglada a Osona.com. O sigui, el proper dissabte.