Notícies a Catalunya

Vic, 23/12/2012; El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, felicita el Nadal a tots el militants i simpatitzants identitaris

23/12/2012

El president de Plataforma per Catalunya Josep Anglada, felicita el Nadal en una carta als militants i simpatitzants identitaris de PxC, així com fa extensiu el seu desig de bon any per a totes i tots.

Benvolgudes amigues i benvolguts amics,

Ens trobem en una cruïlla històrica nacionalment parlant, així com en una inestabilitat social sigui per superar la crisi i les seves greus conseqüències, o per tornar a recuperar els valors fonamentals de la nostre societat. Hi ha molta feina a fer, i s’ha de fer ben feta. Aquest és el meu compromís.

Els meus desitjos són fer que aquest gran projecte de Plataforma per Catalunya, que un dia vaig crear, arribi a tenir la veu necessària dins la màxima institució de Catalunya. Faré tot el possible i més perquè això succeeixi, però sóc plenament conscient que  amb el vostre ajut i la vostre complicitat hi arribarem abans.

La política està plena de circumstàncies, però amb voluntat, il·lusió i treball no hi ha res impossible. Crec que les dones i els homes de PxC això ens en sobra, i per tant, tard o d’hora aconseguirem els nostres objectius.

Aprofito per desitjar-vos un Bon Nadal a totes i a tots. També a les vostres famílies, i no cal dir que us desitjo també el millor per el 2013. Que hi hagi salut i feina, i molts d’èxits per PxC.

Cordialment,

Josep Anglada i Rius