Notícies a Catalunya

Vic, 24/12/2012; CIU ERC: Un pacte per arruïnar Catalunya

24/12/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, afirma en el seu últim article que “el teló de fons del referèndum no podrà tapar la situació de catàstrofe econòmica amb la qual ens trobarem en els propers mesos”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article –que “mai fins ara, havia començat una legislatura amb tanta sensació d'inestabilitat i fàstic com la que ara s'inicia”.

El líder identitari afirma que “CiU va fer malament els càlculs i la seva precipitada decisió d'anticipar les eleccions l’ha obligat a afrontar els propers quatre anys en una precària situació amb un incòmode Oriol Junqueras”.

Anglada apunta també que el teló de fons del referèndum no podrà tapar la situació de catàstrofe econòmica amb la qual ens trobarem en els propers mesos. Estem segurs que aquesta titubejant legislatura no serà llarga”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que “el nostre compromís és construir l'alternativa política que el poble català necessita de forma urgent i que es convertirà en una gran demanda social, al mateix temps que creixerà l'insuportable caos generat pel tàndem CiU-ERC”.

PxC

Vic, 24 de desembre de 2012