Notícies a Catalunya

Josep Anglada:

Josep Anglada: "La imputació d'Oriol Pujol demostra el clima de corrupció de la casta dirigent catalana

14/01/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Segons Anglada "la imputació d'Oriol Pujol per part de la fiscalia assenyala l'absolut clima de corrupció generalitzada que caracteritza la casta dirigent catalana".

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada ha manifestat que "la imputació d'Oriol Pujol per part de la fiscalia assenyala l'absolut clima de corrupció generalitzada que caracteritza la casta dirigent catalana".

Pel líder identitari, "els diversos casos de corrupció en què s'ha vist implicat Oriol Pujol, són la conseqüència de la perpetuació en les nostres instàncies de poder de famílies i grups de poder aliens a l'interès popular i només preocupats pel enriquiment personal, els negocis foscos, i l'evasió de capitals" afegint "cal acabar amb aquesta casta enquistada, cal un canvi radical en les institucions. Catalunya no mereix tot això".

Anglada va acabar insistint en "la necessitat que una formació amb les mans netes com la que representem els homes i dones de Plataforma per Catalunya estigui present en les institucions del país per escombrar els corruptes".

PxC

Vic, 14 gener 2013