Notícies a Catalunya

Vic, 15/01/2013; Josep Anglada:

Vic, 15/01/2013; Josep Anglada: "Un pakistanès lligat a CDC detingut per tràfic de drogues

14/01/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que "la prova més evident que Colom volia contaminar Catalunya, és la detenció del col·laborador de CDC el pakistanès Rajda Sahoib Satti per tràfic d'heroïna".

Vic | redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha volgut manifestar la seva opinió davant la recent detenció de Rajda Sahoib Satti, president de la Federació Espanyola d'Associacions Pakistaneses, declarant que "aquesta detenció confirma el que hem dit sempre, la innegable relació entre immigració i delinqüència ".

Anglada ha afegit "a més aquesta circumstància té una agreujant, el detingut és col·laborador d'aquesta associació dirigida pel nefast Àngel Colom i que amb el nom de "Nous Catalans" és una maquinària de mantenir immigrants i de pagar amb els
nostres diners la immersió demogràfica somiada per aquest adulador d'estrangers que és el senyor Colom ".

Anglada ha acabat assenyalant que "el detingut anunciés públicament la seva entrada a CDC confirma la ruïna moral en
què es troba el partit que encara governa Catalunya".

PxC

Vic, 15 gener 2013