Notícies a Catalunya

Barcelona,15/01/2013; Plataforma per Catalunya presenta una moció contra l'entrada de Turquia a la UE

15/01/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC s'oposa radicalment a la islamització d'Europa i per tant a l'entrada de Turquia a la Unió Europea que suposaria un
despropòsit de gran magnitud.

Barcelona | Redacció . - Plataforma per Catalunya (PxC) presenta una moció contra l'entrada de Turquia a la Unió Europea, això es
produeix ja que durant la recent visita a Espanya, de Recep Tayyip Erdoğan, el president del govern espanyol Mariano Rajoy li ha mostrat el seu suport explícit per a l'entrada de Turquia a la Unió Europea i atès que l'opinió manifesta dels espanyols, expressada a través de diverses enquestes, posa de manifest que una aclaparadora majoria es declara contrària a l'ingrés de Turquia.

Hem de recordar que l'entrada de Turquia a la Unió Europea implicaria la presència d'un Estat de majoria musulmana a les institucions europees, que a més es convertiria en l'Estat membre més extens i el segon país més poblat de la UE. Això implicaria que el seu poder en les institucions de la UE seria determinant, i amb el criteri actual d'assignació d'escons al Parlament Europeu en relació al pes demogràfic dels països en el conjunt global de la Unió, passaria a tenir el segon contingent de diputats més nombrós a l'Eurocambra només per darrere d'Alemanya, i suposaria un pas més en la islamització del nostre continent.

En aquest sentit el president de PxC Josep Anglada ha manifestat que "l'adhesió de Turquia a la UE, és un despropòsit de gran magnitud ja que obligaria a la Unió Europea a destinar a les seves regions tots els fons estructurals comunitaris del FEDER i FEOGA" a més d’assegurar que "la Constitució Europea no contempla l'adhesió de països no europeus a la Unió Europea, i l'article 49 del Tractat de la Unió Europea estableix que els estats amb dret a sol·licitar l'ingrés a la Unió són els Estats europeus"

Anglada ha recordat que "l'ex comissari europeu d'Agricultura, Franz Fischler, va advertir el 2010 que la incorporació de Turquia a la Unió Europea costaria 11.300 milions d'euros al pressupost agrícola comunitari anual, una despesa que encariria molt la política agrícola comuna (PAC) . Aquests 11.300 milions d'euros serien la suma dels pagaments directes que hauria concedir als productors turcs, de 8.000 milions, més 1.000 milions per a ajudes de mercat i 2.300 milions per a desenvolupament rural."

El despropòsit és tan gran que si Turquia es converteix nou membre de la Unió Europea la porta d'Europa estarà definitivament oberta a països no europeus com el Marroc, Tunísia o Algèria i les noves fronteres exteriors es fixaran a l'Iran, l'Iraq i Síria, punts conflictius de Orient Mitjà, d'altra banda si Turquia s'adherís a la Unió Europea es convertiria en el país més fort des del punt de vista militar, amb un exèrcit format per 600.000 efectius que tenen un paper desmesuradament determinant en la vida política. L'exèrcit turc manté ocupat des de 1974 el nord de Xipre, territori que ha proclamat unilateralment com República Turca del Nord de Xipre. Xipre per la seva banda va entrar a la UE el 2004, la qual cosa implica que la Unió Europea té part del seu territori sota ocupació militar turca, condició suficient per aturar qualsevol diàleg.

De moment són dues les poblacions on PxC ja ha presentat la proposta, a Igualada i Vic, en ambdues localitats només la
formació identitària ha votat a favor de la moció i tots els altres partits en contra, la qual cosa deixa clar que a la casta política: PP, PSC, CiU, ICV, ERC, SI i CUP els sembla meravellós que Europa es converteixi en un continent ocupat per una majoria islamista, és a dir en un Califat.

PxC

Barcelona, 15 de gener de 2013