Notícies a Catalunya

Reunió ordinària de la secretaria territorial de Lleida

18/01/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana un pla per frenar els robatoris i els episodis de violència que es succeeixen a la comarca del Segrià

Lleida | Redacció.- La delegació lleidatana de Plataforma per Catalunya ha fixat com a prioritari desenvolupar un pla específic per al Segrià per acabar amb els furts i robatoris de què son víctima els veïns de la comarca.

La formació, que ha fet balanç de l’últim any en la reunió ordinària celebrada el mes de gener, ha valorat positivament la seva major presència de en els mitjans de comunicació, i la bona acollida de la campanya Gastronomia Identitària per promocionar els locals de restauració i els productes de casa.

L’entrada al nou any ha vingut acompanyada de la posada en marxa de la delegació de les Joventuts Identitàries per Catalunya a la província de Lleida. La branca juvenil de PxC ha començat a caminar amb un cicle d’excursions de muntanya per apropar el jovent al medi natural.