Notícies a Catalunya

Vic, 27/01/2013; Plataforma per Catalunya mostra el seu total suport a l'actuació dels Mossos en el desallotjament del nou "Casal Popular" de Gràcia

27/01/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que "els casals populars són centre de violència ultraesquerrà. El nostre suport al desallotjament per part dels Mossos d'Esquadra".

Vic | Redacció. - En relació al desallotjament de l'anomenat "Casal Popular" del barri de Gràcia per part del Mossos d'Esquadra, el president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha volgut recalcar "una vegada més el nostre total suport a l'actuació dels Mossos d'Esquadra, un cos de policia que demostra dia a dia la seva eficàcia en la defensa de l'ordre públic".

Anglada ha recordat que "els anomenats casals populars, disten molt de ser precisament populars.
Es tracta de centres de reunió de asocials, organitzacions políticament controlades per la ultraesquerra on són habituals les consignes violentes i antidemocràtiques ".

En aquest sentit el president de Plataforma per Catalunya ha recordat les continues crides del nostre partit per actuar legalment
contra tot aquest entramat de casals i diverses iniciatives ultraesquerrana que són en si una amenaça per a la convivència ciutadana i la normalitat democràtica".

PxC

Vic, 27 gener 2013