Notícies a Catalunya

Barcelona, 28/01/2013; PxC presenta una moció contra l’atorgament de permisos de residència proposada pel PP

28/01/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada: “Atorgar un permís de residencia per adquirir un habitatge per un import superior a 160.000 €, tan sols serviria per fer una trucada al blanqueig de diners i l'obtenció legal d'un permís de residència per a mafiosos provinents de tots els racons del món”.

Barcelona | Redacció . - Plataforma per Catalunya (PxC), presentarà en tots els Ajuntaments on hi té representació, una moció contra la modificació de la llei d'estrangeria on es podrà atorgar el permís de residència als estrangers que adquireixin un habitatge a Espanya per un import superior a 160.000 euros.

En aquest sentit, Anglada ha manifestat que “aquesta mesura l'única cosa que persegueix és reduir l'estoc de pisos buits que existeixen a Espanya”, afegint “amb aquest canvi de la llei d'Estrangeria els únics beneficiats serien els bancs i els grans promotors immobiliaris”.

Per Anglada, la proposta del Partit Popular  i més en la situació que estem avui dia, “és altament immoral, ja que crearia una relació directa entre la capacitat econòmica per comprar un pis i l'obtenció d'un permís de residència”. Una mesura que segons  Anglada “és més pròpia d'una immobiliària que d'un govern que pretén treure'ns de la crisi”.

Finalment, Anglada ha assenyalat que “aquesta mesura  tan sols serviria per fer una trucada al blanqueig de diners i l'obtenció legal d'un permís de residència per a mafiosos provinents de tots els racons del món, però especialment de països com Rússia o Xina”.

PxC

Barcelona, 28 de gener de 2013