Notícies a Catalunya

Vic, 11/02/2013; Estem governats per lladres

11/02/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, afirma en el seu últim article que “no passa dia que no es desvetlli un cas nou de corrupció política arreu de l’Estat”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “no passa dia que no es desvetlli un cas nou de corrupció política arreu de l’Estat”.

El líder identitari afirma que “a Catalunya concretament no pot passar ni un sol dia sense que surti un escàndol de dimensions on a qualsevol país europeu faria rodar caps o fins i tot caure un govern”.

Anglada apunta també que “fa solament uns anys la classe política passava desapercebuda i no figurava entre les preocupacions dels espanyols, igual que la corrupció, que es donava per fet que n’hi havia, però que no estava en els primers llocs de la llista dels problemes ciutadans”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que “si definim la corrupció com l’ús il•legal de l’ofici públic per al benefici personal, i si a sobre hi afegim una situació de corrupció sense restriccions això es coneix com Cleptocràcia (del grec, clepto: prendre; i cràcia: força = domini dels lladres) o sigui tal com apunto en el titular ni més ni menys que governats per lladres”.

PxC

Vic, 11 de febrer de 2013