Notícies a Catalunya

Pallerola:

Pallerola: "els partits governants no tenen voluntat de desterrar la corrupción de la política"

12/02/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Eduard Pallerola encomana als ciutadans donar una resposta contundent per acabar amb la corrupció que els partits no tenen voluntat de desterrar de les institucions

Sant Martí de Maldà | Redacció. El Secretari Territorial de Plataforma per Catalunya a la província de Lleida, Eduard Pallerola, ha denunciat la situació d’asfíxia que viuen moltes famílies mentre són saquejades per les cúpules dels partits.

El dirigent identitari ha fet una crida a posar fi als escàndols que estan esquitxant els partits polítics. “Hi ha mitjans i maneres d’esbrinar l’origen dels diners dels sobresous” –ha declarat, en referència al cas Bárcenas.

En la tertúlia del programa Torn de Nit de La Manyana TV Pallerola ha confiat a la societat la tasca de donar una resposta contundent a les urnes per acabar amb la corrupció, perquè no hi ha voluntat política per acabar amb ella i els partits contribueixen a tapar-se les vergonyes els uns als altres.