Notícies a Catalunya

Vic, 18/02/2013; Res de bo es pot esperar d’ERC

18/02/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, afirma en el seu últim article que “el gran drama d’Artur Mas és la seva mediocritat i la de tot el seu entorn”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “el gran drama d’Artur Mas és la seva mediocritat i la de tot el seu entorn. Per tant, els catalans ja no poden continuar confiant en CiU ni en ERC”.

El líder identitari afirma que “el fracàs de Mas no només és de fons i de projecte, sinó també de forma. Com més gran es la mentida més avall cau ell”.

Anglada apunta també que “portem gairebé 30 anys que ens menteixen, Jordi Pujol ho va fer durant 23 anys, ell ens va enganyar durant tots aquests anys amb la finalitat de poder viure ell i la seva família del sucós negoci que suposa el bon nom de Catalunya”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que “CiU i ERC algun dia hauran d’afrontar el fet que la seva anhelada independència no solament els separa de la resta de l’Estat, sinó que també els separa de molts catalans que preferim seguir sent plurals”.

PxC

Vic, 18 de febrer de 2013