Notícies a Catalunya

Per un transport públic eficient a les Terres de l'Ebre

24/02/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya dóna suport a la Plataforma Trens Dignes a les Terres de l’Ebre

Tortosa | Redacció.- El secretari territorial de Plataforma per Catalunya a les Terres de l’Ebre, Jordi Pere Casanova, ha assistit a l’assemblea constituent de la Plataforma Trens Dignes a les Terres de l’Ebre.

El dirigent identitari ha assegurat ser “un afectat més pel servei tercermundista, caríssim i indecent del transport ferroviari que patim a les comarques de l'Ebre”.

Casanova ha mostrat la seva satisfacció per haver pogut participar d’aquest acte fundacional, i ha demanat que no es deixi polititzar. “La plataforma ens ha de representar a totes i tots. La política ha de quedar fora de la plataforma, atès que ha de defensar els interessos de tots els veïns de les nostres comarques".

Casanova ha afegit que Plataforma per Catalunya porta temps denunciant les deficiències de les terres ebrenques en matèria d’indestructures. Així ha recordat que "pocs mesos enrere Plataforma per Catalunya va presentar una moció al ple de l'Ajuntament de Tortosa exigint la gratuïtat de l'autopista AP7 des de Tarragona fins a Castelló per a tots els veïns de l'Ebre i tots els grups municipals la van votar en contra".