Notícies a Catalunya

Vic, 02/03/2013; La junta de les Joventuts identitàries per Catalunya (JixC)  es reuneixen  amb la cúpula de PxC  a Vic

Vic, 02/03/2013; La junta de les Joventuts identitàries per Catalunya (JixC) es reuneixen amb la cúpula de PxC a Vic

04/03/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El braç juvenil de Plataforma per Catalunya exposa a la direcció del partit un nou pla d'actuació basat en l'expansió i l'acció social.

Vic | Redacció. - S'han reunit aquest dissabte a Vic la junta de les JixC i la direcció de PxC per establir les bases d'un nou pla d'actuació de la branca jove identitària del partit que presideix Josep Anglada.

A la reunió a més del propi president han assistit també el secretari general Robert Hernando i el d'Organització David Parada. En la trobada els membres joves del partit han departit i compartit opinions amb la direcció de l'organització.

Des de la seva fundació a Sant Boi fa menys de dos anys les joventuts identitàries s'han dedicat a ajudar molt activament en les diverses eleccions que ha hagut d'afrontar Plataforma per Catalunya, ara sense la urgència imminent d'uns comicis propers  la  nova estratègia es basarà a treballar en  l'expansió de les JIxC arreu del territori català i en la lluita activa per una millor justícia social.

La delegada en el consell executiu de les JIxC seguirà sent Mònica Lora encara que en els pròxims dies les joventuts reorganitzaran les funcions dels membres de la junta directiva i probablement  s'incorporin nous components.

Josep Anglada va escoltar les seves propostes i els va donar els consells necessaris per afrontar una nova etapa "als joves us ha tocat viure una època molt convulsa per culpa de la mala gestió de la casta política, l'atur juvenil està fregant el 50%,  resulta dramàtic, es l’hora de lluitar sense por pels nostres ideals, per una millor justícia social per les classes treballadores, contra la casta corrupta i per la nostra identitat i supervivència, que s'ha posat en perill per culpa del despropòsit total que suposa la  globalització".

PxC

Vic, 2 de març de 2013