Notícies a Catalunya

Vic, 16/03/2013; CiU i ERC s’ha venut l’enteniment

16/03/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: “és una autèntica presa de pèl que el Govern de la Generalitat continuï regalant milions d’euros als immigrants il•legals, mentre cada dia hi ha més catalans que no en tenen ni per menjar”.

Vic | Redacció.- El ple del Parlament d'aquesta setmana ha aprovat la moció del PSC sobre la política sanitària, que ha transaccionat amb CiU i ERC, i que demana garantir la universalitat efectiva del sistema sanitari també per a aquells ciutadans exclosos pel reial decret llei 16/2012, en què es limita l’accés de diferents col·lectius, com els immigrants sense papers, al sistema públic de salut.

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que “no entenc com el Govern de la Generalitat no té diners per pagar als farmacèutics, amenaça amb el tancament de diferents escoles, aplica retallades inamissibles als funcionaris, i en canvi, pot disposar de diners suficient  per garantir la universalitat efectiva del sistema sanitari als immigrants sense papers”.

En aquest sentit, el líder identitari ha afirmat que “la casta política s’ha tornat boixa i ha perdut el nord i el sud”, afegint “és una autentica presa de pèl que el Govern de la Generalitat continuï regalant milions d’euros als immigrants il·legals, mentre cada dia hi ha més catalans que no en tenen ni per menjar”.

PxC

Vic, 16 de març de 2013