Notícies a Catalunya

VIC, 26/03/2013; Josep Anglada: S’ha de començar a reduir les ajudes a immigrants

26/03/2013

COMUNCAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El bonísme ha acostumat els immigrants a que ho tinguin tot a canvi de res, o reduïm les ajudes o no pararan de venir.

Vic | Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada, ha manifestat que “hem de prendre exemple de països europeus com el Regne Unit, on el seu primer ministre ha anunciat que procedirà a un enduriment a les ajudes que reben els immigrants per poder reduir l’entrada de més estrangers”.

Anglada creu que aquesta mesura s’ha d’aplicar ja al nostre país, “no podem continuar acceptant l’entrada de més immigrants quan no els podem assegurar un lloc de treball, no podem continuar acostumant als immigrants a mantenir-los a canvi de res” ha manifestat.

El líder identitàri ha expressat el seu malestar amb el bonisme  que s’ha practicat fins ara “ja n'hi ha prou d’aquest bonisme dels partits parlamentaris que han permès que molts dels immigrants s’aprofitin de la nostra generositat per viure de gorres” afegit  “si el nostre sistema no els hagués donat carta blanca per aprofitar-se de tots els nostres serveis públics, estic segur que ara no tindríem tanta immigració vagant per els carrers de les nostres ciutats”.

Per finalitzar, Anglada ha estat molt contundent quan ha dit que “ aquest descontrol del partit PP i del partit PSOE sobre la immigració ha fet que ara el percentatge d’immigrants sigui tant alt” i ha deixat molt clar que“els immigrants que delinqueixen i es demostra que no busquen feina han de deixar de percebre qualsevol ajuda i expulsar-los els seus països d’origen”.

PxC

Vic, 26 de març de 2013