Notícies a Catalunya

Acció solidària de les Joventuts Identitàries per Catalunya

08/04/2013

COMUNICATDE PREMSA DE LES JOVENTUTS IDENTITÀRIES PER CATALUNYA

Les joventuts de Plataforma per Catalunya a la província de Girona posen en marxa una iniciativa solidària per fer arribar aliments a gent de casa necessitada

Girona | Redacció .- Les Joventuts Identitàries per Catalunya han iniciat el repartiment d’aliments de primera necessitat entre famílies que s’estan veient durament colpejades per la cruesa de la crisi.

En aquesta línia les JIxC denuncien que malauradament moltes famílies estan sent víctimes de les decisions dels grans magnats financers i dels seus  lacais polítics, que compleixen els dictàmens de l’alta finança sense pensar que estan deixant en la ruïna el seu poble.

Per aquest motiu des de la branca juvenil de PxC s’ha decidit posar en marxa aquesta iniciativa a la que s’anima a sumar-se a tothom qui vulgi participar d’aquesta noble causa. “Correntemps de crisi i de gran necessitat que requereixen una resposta. Demà podem ser nosaltres els qui necessitem ajuda”.

El dirigent de les JIxC a Girona, Sergio Conce, ha fet una crida a mobilitzar-se . "No hem d'esperar que cap altre faci les coses, sinó tenir iniciativa pròpia i posar en marxa iniciatives nosaltres mateixos. Els joves hem de lluitar per la gent de casa i pel futur que ens ve, perquè el bé de l’altre sempre repercuteix en el bé propi”.