Notícies a Catalunya

Vic,08/04/2013; Els primers 100 dies de poca gràcia d’Artur Mas

08/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article que “CDC és un partit sense polítiques i el seu president un líder sense rumb”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que “CDC és un partit sense polítiques i el seu president un líder sense rumb”.

El líder identitari afirma que Artur Mas només ha estat capaç de demostrar una cosa creïble, que quan juga, juga a empitjorar-ho tot”, i afegeix “la seva incapacitat per fer front als grans problemes actuals és innata.

Anglada, assegura que desprès de dos anys al Govern i d'apostar decididament per la confrontació i la via sobiranista amb oblit total i absolut de la crisi econòmica, ara canvia de criteri, no pels problemes socials, que de fet mai li han interessat, sinó per la fallida de la Generalitat, per la fallida del modus vivendi de la saga convergent”.

Anglada, també assenyala en el seu article que “el seny català hauria d’haver convertit el desastre en una oportunitat, però la rauxa del perdedor Mas el fa defugir del debat polític, sobretot en temes cabdals com l’economia, i com més s'agreuja la crisi més evident es fa la manca escandalosa de lideratge polític i moral que pateix la societat catalana”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant que “la situació econòmica i política només pot empitjorar en els propers mesos, la nova onada de retallades anunciades accentuarà, encara més, el cabreig dels treballadors públics i de la ciutadania”.

PxC

Vic, 8 d’abril de 2013