Notícies a Catalunya

Vic, 11/04/2013; Josep Anglada: “el PP és el partit que subvenciona la invasió migratòria”

11/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que “el PP dilapida diners a subvencionar una impossible integració d'immigrants m’entres ho nega per la nostra sanitat, la nostra educació i el nostre estat del benestar”.

Vic | Redacció.- “El Govern del PP dilapida diners a subvencionar una impossible integració d'immigrants m’entres ho nega per  la nostra sanitat, la nostra educació i el nostre estat del benestar” ha declarat Josep Anglada en conèixer-se la notícia que el PP va destinar 34 milions d'euros a la integració d’immigrants només durant el quart  trimestre de 2012, afegint “és una humiliació intolerable davant la qual els ciutadans han de reaccionar amb contundència”.

Per al president de Plataforma per Catalunya (PxC) “els diners usats a pretendre la integració de qui no es vol integrar son diners tirats per la borda.  No ens podem permetre aquest luxe. No podem tolerar que els nostres ancians es quedin sense medicines o que se'ns obligui al copagament sanitari mentre es dilapiden fons en absurdes polítiques d'integració que només demostren un estúpid complexa davant els immigrants”.

El líder identitari ha volgut remarcar “és una estafa i una burla que el PP pretengui presentar-se com un partit anti-immigració a Catalunya mentre veiem que regala 100.000 euros a col·lectius d'immigrants en ciutats com Hospitalet, Mataró o Terrassa. És hora d'assenyalar i desemmascara a García Albiol i els seus farsants. El PP és el partit que recolza i subvenciona la invasió migratòria”, va manifestar Anglada, afegint “només Plataforma per Catalunya exigim que totes l'ajudes siguin para nostra gent, i zero per als immigrants”.

PxC

Vic, 11 d'abril de 2013