Notícies a Catalunya

Vic, 13/04/2013, Josep Anglada:

Vic, 13/04/2013, Josep Anglada: "intolerable agressió al nostre regidor de Santa Coloma. L'extrema esquerra ens agredeixi, la casta calla i consent ".

13/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha mostrat el seu més enèrgic rebuig davant l'agressió soferta pel nostre regidor Juan Gómez Montero per part de la sempre violenten, antidemocràtica i intolerant extrema esquerra.

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha mostrat el seu més enèrgic rebuig davant "l'agressió soferta pel nostre regidor Juan Gómez Montero per part de la sempre violenten, antidemocràtica i intolerant extrema esquerra". Anglada ha manifestat "el seu total suport al Montero, a qui ha qualificat com un dels nostres més valents regidors, que es troba constantment sotmès a la pressió violenta dels extremistes hi ha la repressió mediàtica i complicitat amb els seus agressors dels partits de la casta que component el consistori de Santa Coloma ".

El líder identitari ha assenyalat que "la democràcia a Catalunya està en perill, aquests aprenents de mafiosos es dediquen a assetjar actes i persones, són una amenaça constant per a la llibertat d'expressió" afegint "el pitjor de tot és la permissibilitat per part de les autoritats autonòmiques i municipals, que no dubten a tolerar els seus actes i en consentir les seves accions. La casta demostres que no li interessa la democràcia ni la lliberta d'expressió per a partits que diuen la veritat com el nostre".

Per Anglada "és feridor que cap dels partits democràtics representats a Santa Coloma s'hagi solidaritzat amb el nostre regidor. Això demostra la seva impresentable hipocresia i la seva falta absoluta de valors democràtics i humans. Especialment denigrant i menyspreable ha estat l'actuació de l'alcaldessa, Núria Parlón (PSC), sobre la qual espero no haver de parlar més, una cosa que a ella no li convé en absolut ".

El president de Plataforma per Catalunya ha acabat denunciant "la mesquina campanya mediàtica que manipulant els fets, pretén presentar al nostre regidor com agressor, quan és la víctima d'aquests actes dels violents anti-sistema acompanyats i animats per una casta covard i decadent" .

PxC

Vic, 13 abril 2013