Notícies a Catalunya

PxC apadrina el projecte identitari de PxL a Madrid

16/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya assisteix al Congrés Constituent del Partit per la Llibertat (PxL), la formació germana a la resta del territori nacional

Coslada | Redacció.-  El partit polític Partit per la Llibertat (PxL) ha celebrat aquest dissabte 13 d’abril el seu primer congrés constituent a Coslada (Madrid), amb l’assistència de delegats d’arreu d’Espanya.

En aquests moments Partit per la Llibertat té ja implantació i està preparant candidatures per a les properes eleccions municipals a desenes de municipis, a les que s’hi sumaran les que presentarà Plataforma per Catalunya (PxC) l’any 2015 i que possiblement superin amb escreix les 100 que va presentar en les eleccions municipals de 2011.

En el Congrés s’ha escollit la comissió executiva nacional del partit, destacant el nomenament de l’advocat madrileny José María Ruiz com a president.

En el congrés han intervingut David Parada, Secretari d’Organització de PxC, que ha parlat sobre l’estratègia municipal coordinada que posaran en pràctica les formacions identitàries, i August Armengol, vicepresident de PxC,  que ha fet lectura d’una carta de suport de Josep Anglada.

"Plataforma per Catalunya vol enviar les més caloroses salutacions a la nostra formació germana, el Partit per la Libertat, en el seu Congrés Constituent.

Des de Catalunya us volem fer arribar tot el nostre suport i la complicitat en la vostra anadura política, així com el nostre agraïment i gratitud al vostre president, José María Ruiz,  per la constant i generosa dedicació a la causa identitària que sempre ens ha demostrat.

En el meu nom i en el de tots els dirigents de Plataforma per Catalunya us desitgem el major èxit en les eleccions municipals de 2015 i esperem poder construir junts una alternativa identitària forta i activa a tota España.

Josep Anglada

President de Plataforma per Catalunya"

El Partit per la Llibertat centrarà a curt termini la seva activitat en les properes eleccions municipals amb l’objectiu d’aconseguir un important nombre de regidors. Tant PxC com PxL s’han compromès en aquest congrés a compartir diversos importants eixos ideològics:

- lluïta contra la desocupació i l’atur, causant de l’enfonsament econòmic i social de les clases mitjanes del nostre país

- la creació de llocs de treball i suport a les PIMES front els ERO i la desocupació

- lluïta contra la corrupció massiva de l’actual casta política i d’altres estaments de la nostra societat. Honradesa i transparència front la corrupció y el malbaratament

- lluïta contra la immigració il·legal, massiva i descontrolada i acabar també amb els problemas d’inseguretat ciutadana.