Notícies a Catalunya

Salt (Girona), 16/04/2013; Reunió de Plataforma per Catalunya de les Comarques Gironines

17/04/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada es reuneix amb els militants de PxC de les Comarques Gironines i dona el tret de sortida per les Municipals del 2015.

Salt/ Redacció.- El President de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acompanyat del Delegat del partit a les Comarques Gironines Ignasi Mulleras, dels regidors de la formació identitària a la província i d´una amplia representació de la militància gironina, s´han reunit a Salt per fer balanç de la feina feta fins ara i donar el tret de sortida en quant a l´organització interna del partit, per afrontar en òptimes condicions les eleccions municipals del 2015.

Josep Anglada i Ignasi Mulleras, acompanyats de la regidora de Salt Maria Osuna, que exercia d’amfitriona, han repassat la tasca duta a terme a les terres gironines des de que Mulleras fou escollit com a delegat provincial, destacant els importants avanços assolits en qüestió d´implantació de PxC a nivell de les comarques i de les principals localitats de la província.

Tanmateix han detallat minuciosament les poblacions gironines on es varen obtenir millors resultats a les darreres eleccions autonòmiques i han demanat compromís i constància als assistents a la reunió, per afrontar amb garanties d’èxit les eleccions municipals que de ben segur tornaran a ser les eleccions de Plataforma per Catalunya.

Anglada, que va fer un exhaustiu repàs de la història de Plataforma per Catalunya va assegurar "estar convençut del creixement que tindrà PxC a les properes eleccions municipals". Un creixement que segons Anglada, es produirà pel "cansament de la mala gestió de tots els partits de la casta i pel bon fer de Plataforma per Catalunya".

Anglada, aprofitant que es trobava a Salt va voler animar els presents a desbancar a les properes eleccions municipals a l'alcalde Torremadé, ja que segons Anglada "Salt no es pot permetre tenir un alcalde que s'ha vist immers en un presumpte cas de abusos sexuals ".

Finalment s´ha obert un interesant torn de precs i preguntes molt participatiu, que ha servit per aclarir dubtes, conèixer opinions i sentir unes suggereixes, que la direcció del partit sempre esta disposada i oberta a escoltar i que sens dubte serviran per enfortir encara més aquesta delegació de PxC de cara al futur.

PxC

Salt (Girona), 16 d’abril de 2013